SAS Starter indenrigs mere op fra 1 juni 2020

Poster i 'PRESSEMEDDELELSER' oprettet af Benjamin12345, 11/5/20.

  1. Benjamin12345

    Benjamin12345 Skribent

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    59
    Point:
    13
    Hej alle sammen mit Navn er Benjamin dette er min første tråd jeg laver jeg er meget fly interesseret og elsker at rejse, jeg spotter fly og rejser mest fra Billund lufthavn jeg er selv fra Sønderjylland bor cirka 30 minutter fra Billund lufthavn har været i tv fra billund lufthavn da sas A350 kom til billund lufthavn for første gang, nu har jeg fortalt lidt om mig selv. SAS starter op på ruterne igen indenrigs i Danmark fra Billund lufthavn igen med 3 flyvninger og fra Aarhus igen med 1-2 flyvninger om dagen det er super dejligt at høre at de gør det fra aalborg har de fløjet længe på siden lockdown i Danmark hvad tænker i om at de begynder at flyve lidt mere igen lige som så mange andre flyselskaber?
     
    Henrik Olsen, klausbm, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    Hej Benjamin, velkommen til!
    Der er vel ingen tvivl om, at SAS, ligesom andre flyselskaber, frygtelig gerne vil have flyene i luften igen, fyldt med passagerer. Men også som de andre selskaber, afhænger det meget af om såvel myndigheder som omstændigheder (læs antal af passagerer) det tillader. Vi ser allerede tiltag for at mindske smitten under rejsen, som tvunget brug af masker og temperaturmålinger. Det kommer dog i sidste ende til at afhænge meget af hvornår grænserne i de forskellige lande åbnes igen, og under hvilke vilkår. Der kommer nok f.eks. ikke til at være mange fly til England hvis 14 dages tvunget karantæne bliver til virkelighed.
    Kort sagt, vi ser de første, forsigtige tegn på at vi snart kan få luft under vingerne igen, men desværre også kun meget forsigtige tegn. Det er svært at sige noget som helst om hvilke selskaber og hvilke ruter, som kommer hvornår endnu. Vi krydser dog fingerne!
     
    Henrik Olsen, Benjamin12345 og Henry "Synes godt om dette"
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Velkommen Benjamin,

    Dejligt at se flere sønderjyder. Jeg glæder mig også til at læse dine indlæg og kommentarer i vores forum.

    Det er efterspørgslen, der vil bestemme hvilke ruter, der igen åbnes op. Og frekvensen. De danske indenrigsruter er til dels drevet af pendlerne mellem Jylland og København, dels passagerer, der skal videre ud i verden fra København. Jeg tror, du vil se morgen- og aftenafgange. Men jeg tvivler på, at der kommer mange fly midt på dagen.

    Det vil helt sikkert blive det samme med fly fra Danmark til udlandet. Lufthansa har lige nu op til 5 daglige afgange til salg fra Billund til Frankfurt (start 1. juni). Men jeg tvivler, der kommer så mange fly i luften. Ligeledes prøver Lufthansa at komme tilbage på normal plan fra København til Frankfurt og München. Jeg gætter på, at en stor del af de rejsende på disse ruter skal videre med et andet fly.

    Jeg har skrevet lidt om åbningen her: https://insideflyer.dk/lufthansa-group-aabner-mere-op-i-juni/

    @Erwin Lansing har skrevet om KLM her: https://insideflyer.dk/klm-genstarter-netvaerket-til-11-destinationer/
     
    Henrik Olsen, Bekgaard, JackB og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Benjamin12345

    Benjamin12345 Skribent

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    59
    Point:
    13
    Ja lad os krydse finger for det ja :)
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  5. Benjamin12345

    Benjamin12345 Skribent

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    59
    Point:
    13
     
    Henrik Olsen, Bekgaard og Henry "Synes godt om dette"
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Benjamin12345 og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side