SAS ungdomsbilletter

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Peter F., 13/3/19.

  1. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Da jeg ikke kan finde en tråd om SAS ungdomsbilletter som det overordnede emne, må det være på tide - til vores unge forumnister, og til vores andres børn - at etablere en sådan.

    Nu til spørgsmålet:
    Ungdomsbilletter sælges kun som GO med eller uden indtjekket kuffert (GO Light eller Smart). PLUS er ikke en mulighed, hvilket i grunden synes logisk. Men min upgrade-vante datter spørger, om man kan byde med plusgrade som på vanlig vis. Jeg kan ikke finde svar på dette på SAS hjemmeside. Nogen her, som ved det?
     
    klausbm, Bekgaard, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. JacobBruun

    JacobBruun Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    120
    Point:
    33
    Man kan sagtens byde på opgradering på ungdomsbilletter - både med point og penge. Jeg har selv opgraderet for point et par gange på langruterne, og nogle gange for penge intra-europa.

    Umiddelbart tror jeg også, at min.-/max. bud er det samme, da jeg før har oplevet at kunne byde ca. 3000kr go -> business på HKG-ARN (i andre tilfælde har minimum bud dog været 7000kr)
     
    Bekgaard, Henry, PENSIONISTEN og 3 andre "Synes godt om" dette.
  3. MaleneChristensen

    MaleneChristensen VIP medlem

    Beskeder:
    495
    "Synes godt om" modtaget:
    1,643
    Point:
    93
    Har også selv budt på upgrade (Go til BIZ) til EWR på en ungdomsbillet uden problemer :)
     
    Peter F., Bekgaard, Henry og 3 andre "Synes godt om" dette.
  4. oermen

    oermen Aktivt medlem

    Beskeder:
    62
    "Synes godt om" modtaget:
    217
    Point:
    33
    Jeg opgraderede min datter til Business fra Chicago til Stockholm. Hun fløj i efterårsferien på en ungdomsbillet til 2421 kr. mener jeg det var
     
    Bekgaard, Peter F. og Henry "Synes godt om dette"
  5. mathiasfe

    mathiasfe VIP medlem

    Beskeder:
    112
    "Synes godt om" modtaget:
    513
    Point:
    93
    Jeg har fått både Plusgrade-oppgradering og CU (som diamant i grace-perioden) med ungdomsbillett.
     
    Bekgaard, jtraveler og Peter F. "Synes godt om dette"
  6. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,784
    Point:
    113
    Havde en lidt spøjs oplevelse i dag i AAR (SAS-fly til København). En ung mand rejste på en ungdomsbillet. Ved gaten skulle han dokumentere, at han var under 26. Det kunne han også. Men, så var der lige det problem, at fornavnet i hans pas var forskelligt fra fornavnet på hans billet.

    God forklaring: Det var hans bror, der havde købt billetten til ham:eek::eek::eek: Nogen her, som har en god forklaring på, hvorfor broderen skulle købe billetten? Eller er det bare en tanketorsk?

    Han måtte i øvrigt vente, indtil det var blevet afklaret med SAS, om han kunne komme med. Han kom på flyet i sidste øjeblik.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  7. Kermit

    Kermit Fuldtids Flynørd (FF)

    Beskeder:
    448
    "Synes godt om" modtaget:
    1,364
    Point:
    93
    Jeg tror det er en tanketorsk, men..
    Navn i billet SKAL stemme overens med pas/ kørekort på indenrigs, så han burde være blevet afvist alene af den grund. Jeg håber derfor, at der er lavet en navneændring i hans reservation, siden han fik lov at flyve.

    Dog troede jeg kun, at man kunne bestille ungdomsbilletter, gennem sin Eurobonus profil, men det var nok kun i "gamle" dage.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side