SAS løber for andet år i træk af sted med fire ud af fire mulige priser til Danish Travel Awards 2016. SAS vandt her til aften priserne som ”Bedste Charterselskab”, ”Bedste Indenrigsflyselskab”, ”Bedste Europæiske Flyselskab” og ”Bedste Flyselskab Oversøisk”. Endnu en gang vandt SAS alle priserne til den årlige danske prisuddeling for rejsebranchen, Danish Travel Awards. Vinderne blev valgt af kunder, rejsebranchen og som noget nyt i år kårede de fremmødte til selve arrangementet også en vinder i en enkel af kategorierne. Alle fire priser skaber stor begejstring i SAS. – Vi er i et stærk konkurrencepræget marked, og derfor er det et kæmpe skulderklap, når vi her til aften modtager alle fire priser – og så endda for andet år i træk. Vores kunder har store forventninger og krav til os, og de forventninger lever vi op til ved for eksempel at være innovative, åbne nye ruter og gøre rejsen enklere for vores passagerer, siger Lars Sandahl Sørensen, operationel koncerndirektør i SAS. Årets prisuddeling er den 22. rækken. Som noget nyt i år blev vinderen af kategorien ”Bedste Indenrigsflyselskab” fundet ved en direkte afstemning under selve arrangementet. Derfor var det altså alle deltagerne til Danish Travel Awards 2016, der var med til at udpege SAS, som vinder af denne kategori. – Når vi vinder alle fire priser, betyder det, at vores kunder anerkender vores produkt og ikke mindst den store arbejdsindsats, som alle vores medarbejdere rundt om i virksomheden yder hver eneste dag. Vi giver vores kunder en unik og ekstra rejseoplevelse. For eksempel ved at tilbyde helt nye kabiner, nye fly, mulighed for fast track, lounges og den bedste europæiske rejseapp, siger Lars Sandahl Sørensen, operationel koncerndirektør i SAS. SAS åbnede i sidste uge en direkte rute fra København og Oslo til Miami. Med Miami-ruterne har SAS nu 11 direkte ruter til USA, hvoraf fire af dem er blevet åbnet i 2016. Udover de to nye ruter fra København og Oslo til Miami, åbnede SAS direkte rute fra Stockholm til Los Angeles den 14. marts og fra København til Boston den 29. marts.
SAS gør det ok på nogle områder, men deres GO produkt på de oversøiske flyvninger mener jeg er virkeligt ringe. Det kommer jeg ikke til at bruge igen.
Altså, der må være tale om noget af en hjemmebane fordel, at SAS skulle være bedre end Singapore Airlines, aaaaaarrrrrrrrrr