SAS website spørgeskema

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af niceguy1001, 22/6/20.

  1. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Nå, nu håber vi snart, der kommer mere liv i dette forum, når vi kan begynde at rejse igen :)

    Netop nu, da jeg forlod SAS' hjemmeside fik jeg muligheden for at deltage i en undersøgelse om effektiviteten og anvendeligheden af SAS hjemmeside. Det sagde jeg naturligvis ja tak til...
    Egentlig så jeg gerne, at man gav muligheden for classic.sas.dk igen! Det er faktisk mit eneste ønske!
    Jeg ved godt den findes på eurobonus bookinger classic.flysas.com, og bruger den også når jeg skal lave open jaw bookinger på eurobonus.

    Derudover blev der spurgt ind til, hvad jeg manglede. Helt klart segment-by-segment bookinger, der også inkluderer andre star alliance flyvninger.

    Jeg glæder mig til om 2 uger at skulle sætte fødderne ombord på en A320'er igen. Men, fornøjelsen bliver absolut ikke den sædvanlige med krav om mundbind, inden servering osv...

    Lige et afsluttende spørgsmål, når man nu er EBD der flyver på plus: Der er ingen fast track, ingen lounge, ingen prio-boarding (ok, der kan jeg godt undvære) og ingen servering på flyet, ikke engang vand. Er det så en invol downgrade til go?
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  2. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Helt sikkert! Prøv at kontakte dem for at høre, hvad de siger.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. niceguy1001

    niceguy1001 VIP medlem

    Beskeder:
    218
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Ja, prøver at kontakte kundeservice efter rejsen. Så har jeg også regninger for div. mad og drikkelse i lufthavnene.

    En ting jeg ikke forstår i SAS' argumentation (og jeg ved godt der også er tale om en spareøvelse!) er, at det skal reducere en potentiel smittekilde for håndtering af bokse/affald ombord. Men, når de skriver du må tage mad med fra lufthavnen, så forstår jeg ikke logikken omkring smittespredning ved affaldshåndtering. Lige netop emballage udefra flyet er blevet 'håndteret' af flere personer - og ikke kun crew og pax - men en lagkagehusmedarbejder osv....
     
    SophieHendriksen, Calle77, Ulrik og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Over en bred kam er der i øjeblikket en kraftig devaluering både af statusmedlemmer og dem, som køber business for rigtige penge. Nogle tiltag forstår jeg mere end andre. Men en hel del kommer efterhånden til at virke nærigt og uden hold i logik. Hos Emirates kan jeg få lov at give 50.000 DKK for en returbillet DXB-CPH på business i 777-eren. Ingen lounge, ingen fast track, en kedelig boks med mad ombord og selvom det havde været A380 ville loungen på flyet være lukket. Så reelt 50.000 for et bedre sæde.

    Den der mad-skraldelogik SAS kører, den har da ingen gang på jord.
     
    Ulrik, Henry og Nj4220 "Synes godt om dette"
  5. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Jeg kan kun være helt enig. Og hvis SAS ikke vil servere mad på flyet, kunne man som minimum udlevere en lille "madpose" ved boarding. Det kunne vel let organiseres.

    Alternativt kunne man udlevere et gavekort til Lagkagehuset eller nogle af de steder i lufthavnen, som har åben. Det kunne man da også godt gøre nu, hvor loungen ikke er åben.
     
    Kenneth K, SophieHendriksen, Ulrik og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,479
    Point:
    113
    På en måde glæder jeg mig, og på den anden side egentlig ikke, at komme ud og prøve hvordan det er at flyve i disse dage. Som jeg har læst mig frem til, tilbyder KLM nu på de korte afstande en boks, som står på sædet ved ombordstigning, med en sandwich, kage, og vand. Ingen yderlige servering ombord. Loungerne i Amsterdam skulle være åben igen, jeg er dog ikke klar over, hvorvidt buffet mv er åbnet igen.
     
    Kenneth K, Ulrik og Henry "Synes godt om dette"
  7. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    For nogen tid siden meldte jeg mig ind i en eller anden SAS testgruppe. I dag fik jeg så en email, hvor jeg blev bedt om at vurdere den nuværende startside på SAS homepage med et alternativ som blev kaldt design exploration.
    Screenshot 2020-07-08 at 13.58.39.png
    Screenshot 2020-07-08 at 14.01.18.png
    Den nuværende ser nogenlunde således ud:
    Screenshot 2020-07-08 at 14.06.57.png

    Design Exploration:
    Screenshot 2020-07-08 at 14.28.27.png
    Screenshot 2020-07-08 at 14.28.59.png

    Hvad tænker I?
     
    isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  8. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,401
    "Synes godt om" modtaget:
    12,808
    Point:
    113
    Det ser ud til, at der er mere vægt på salg af billetter. Billetsalget er mere fremtrædende (også med priseksempler til Europa, hvor der er eksempler på priser. Jeg synes i øvrigt ikke, der er den store forskel.

    Men generelt er jeg træt af, at gode sider forsvinder med nyt layout. Eksempelvis har jeg nu meget svært ved at finde oversigten med butikker, der giver EuroBonus point. Nok fordi linket til siden er fjernet fra EuroBonus forsiden. Så jeg ville foretrække at SAS bruger tid på at tjekke, hvilke links man fjerner.
     
    Kenneth K, HenrikM og Erwin Lansing "Synes godt om dette"

Del denne side