Scandic Hotels - tilbud og erfaringer

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af mikkelhk, 21/4/21.

1. mikkelhk

mikkelhk VIP medlem

Beskeder:
    175
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    Jeg kunne ikke se en tråd om Scandic Hotels, hvis den skulle ligge begravet dybt nede i forummet, håber jeg denne tråd kan lægges sammen med den eksisterende.

Scandic Hotels kører lige nu et ret godt sommertilbud på alle deres hoteller undtaget The Reef i Frederikshavn, som består af en overnatning ned til 695,00/nat med fri ombooking. Tilbuddet gælder indtil 27. april, for overnatninger i perioden 28. maj til 31. august 2021, ved brug af bookingkoden SUMMER.
    Jeg har testet med at par hoteller i København, og Scandic CPH Strandpark -i gåafstand fra CPH og lige ud til Øresund- kan fås ned til 695,00/nat for et Standard-værelse, og holdt op imod en normalpris den pågældende nat på 1236,00 er det en ret fin pris efter min mening. Tilbuddet ser ikke ud til at kunne kombineres med bonusnætter, men dette har jeg ikke stor erfaring med, så prøv det gerne selv af.

Hvad der præcis menes med fri ombooking fremgår ikke umiddelbart nogen steder, med andre ord om man kan ombooke et ophold booket indenfor kampagneperioden til efter perioden, eller om ombooking kun kan foregå indenfor perioden.

Beaglen, Convict, MaHA og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side