Seat guide for den nye kabine, bag i?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af tbh, 25/2/15.

  1. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg havde lidt svært ved at stå for fristelsen for en tur til HKG for 3971 DKK, så jeg tænkte at selvom der måske ikke er nogen der har erfaring (med mindre @Flemming Poulsen bevægede sig ned bag i ved besøget), er der så nogen der har indsigt i hvor de bedste sæder er bag i bussen? Derudover ville det vel også være fint at have en tråd hvor der stod de bedste sæder i plus, hvis nogen på et tidspunkt skulle være så heldig at prøve det :)
    Desværre er det kun C der er nævnt heri: http://bonusfeber.dk/hvilke-business-class-saeder-er-de-bedste-sas-nye-kabine/

    Jeg har hapset 30A men er ikke helt overbevist om at det er det bedste, så hører gerne råd!
    Unavngivet.png
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hej, jeg overvejer også at benytte mig af tilbuddet. Er "vi" sikre på at det er 330 med de nye kabiner eller den helt nye 330 enhanced? For jeg orker ikke en lang tur med oldnordisk Entertainment system.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg mener de har annonceret at det er den helt nye, men man ved jo aldrig hvordan det går med levering og at få de nye fly i drift. Derudover skal der også være 2 fly der roterer med ORD mener jeg, men går ud fra de begge er med ny kabine. So far siger seat map ny kabine men det er jo ikke en garanti
     
  4. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    OK. Jeg har lige ringet til kundeservice og fik at vide at som udgangspunkt er det ikke den nye kabine, men måske er det for at være helt sikker. Hvis du siger at seat maps er med ny konfiguration så er det jo det de planlægger efter. Jeg tager chancen. Ved du hvor mange bonuspoint man får denne billige klasse? Det ser ud til at det er min 4500 på ARN-HKG.
     
  5. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja, 4500 arn- hkg, 250 CPH-arn til euro bonus.
    Jeg må lige se om jeg kan finde det jeg mener at have læst om nyt fly i aften.. Kan også være jeg bare har drømt!
     
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nej, for nu ser din seating plan. Jeg har lige været i New York og fløj med den gamle 330'er og der startede økonomi på række 22 og på den plan du har ser det ud til at den starter på række 30. Det giver mening, for hvis jeg har ret så har jeg læst at der er flere Plus sæder i de nye fly hvilket jo betyder at Go må starte længere nede i flyet. Du kan jo også prøve at ringe derind, ofte svinger det meget alt afhængig af medarbejderen man får fat i.
     
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Det er også 1-2-1 i business så ja seat map et helt sikkert nyt. Hvad jeg mente var at jeg mener at have læst i en artikel eller lignende at de har sagt at ruten ville blive med nye fly :) det bliver lidt kortfattede beskeder på telefonen :)
     
  8. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg bestiller nu, tager chancen og sender regningen til dig hvis ikke det passer :) Joke
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
  10. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    UPS - den havde ikke set komme :) Så dit link, man undrer sig over hvorfor man får en anden besked fra kundeservice. Tak for hjælpen!
     

Del denne side