Sevilla

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af T4L, 18/12/16.

  1. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Jeg er på vej til juleferie i Sevilla. Restaurant- og alle slags andre anbefalinger modtages med stor tak!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Nazca er et japansk peruviansk fusion tapas sted. Det er virkelig godt og ligger tæt på centrum. Deres burger er rigtig god og deres ceviche fik jeg at vide af en medgæst at det var den bedste ceviche hun nogensinde havde fået. btw de taler ikke engelsk overhovedet, men de er flinke og så er maden jo det vigtigste.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  5. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Tak RasmusP, den ser spændende ud! Den lader til at være lukket om tirsdagen, men vi skal prøve den en af de nærmeste dage. Tak også for de andre tilbagemeldinger. Jeg skal nok give en lille rapport efter turen. :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Vi var en gruppe på 9 personer og fik en fantastisk middag på Nazca. Deres forskellige Ceviche retter blev meget rost. Selv var jeg meget glad for tuntataren som var rigtig lækker og kostede kun 4 eur. Utrolig pris! Der er 2 forskellige wok retter på menuen, en med kylling og en med oksekød. Den med kylling var god, men den med oksekød var kanon. :) Restauranten har også åbnet en søsterrestaurant som hedder Chifa og har nogenlunde samme menu.

    Derudover blev jeg meget glad for en lille cafe som er gemt væk i de små gader. Den hedder Salt and Sugar og er bare rigtig charmerende og nuttet. Som navnet siger kan man få både salt og sød morgenmad, og det hele dagen. Der er også et stort udvalg af smoothies. En stor kop cappuccino koster 2 eur. Deres kopper og andre ting kan købes med hjem som souvenir eller gave. Jeg vedhæfter et billede af stedet.
    IMG_20161225_123530.jpg
     
    Ulrik, tbh, RasmusP og 3 andre "Synes godt om" dette.
  7. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Glad for at I kunne lide Nazca :) får helt lyst til at tage tilbage til Sevilla og spise mig igennem byen igen.
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side