Shanghai - Hotel - Club Carlson

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af THammer, 15/7/14.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Hej,

    Er der nogen herinde der har erfaringer med Club Carlson hoteller i Shanghai?
    Hvilket hotel kan anbefales? Best value? Tæt på centrum og/eller offentlig transport?

    Der er pt følgende Club Carlson hoteller:

    -Radisson Blu Hotel Shanghai New World

    - Radisson Blu Plaza Xing Guo Hotel

    - Radisson Blu Hotel Shanghai Hong Quan

    - Raddison Blu Pudong Century Park


    MVH
    THammer
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Fruen har boet en del på Radisson New World Shanghai og været meget tilfreds hver gang. Det er forøvigt SAS' Crew hotel...

    De andre kender jeg ikke...
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  3. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Skal lige grave tilbage i analerne, var sidst i Shanghai i 2010, boede på et Radisson, og det var INGEN succes, så vil lige være helt sikker før jeg advarer mod et af dem!! "fortsættelse følger" :rolleyes::rolleyes:
     
    THammer "Synes godt om" dette.
  5. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    SÅ har vi balladen!! :eek::eek:

    Det var på Radisson Shanghai New World jeg boede to nætter i februar 2010, og jeg kan ikke genkende Hr. Poulsens kones mening om hotellet.

    1) Ved ankomst fik jeg et værelse der IKKE var rengjort, det var simpelthen glemt
    2) Da jeg returnerede til receptionen fik jeg næsten indtryk af at det var MIN skyld (læs: meget lidt asiatisk imødekommendhed)
    3) Nyt værelse tildelt, her havde man forsøgt at gøre det rent UDEN SÆRLIGT HELD (skønt at finde et BRUGT kondom i papirkurven :confused::confused::confused: )
    4) Føromtalte receptionist blev direkte kontrær da jeg insisterede på at han skulle se værelset ved selvsyn, når jeg nu bekræftede at det var "rengjort", men han kom sgu til at fjerne det brugte ;);)

    Blev måske brandmærket efter dette, men følte mig næsten forfulgt i de resterende 36 timer på hotellet, og service og standard er LANGT LANGT fra hvad jeg er vant til hos Radisson, og i særdelelshed Radisson i Asien!!!!!!!!

    Så jeg kommer til at bo et andet sted når/hvis jeg returnere til Shanghai (skøn by iøvrigt, og alene turen med Maglev til Pudong er det hele værd)

    /Schwert
     
    Henrik Olsen og THammer "Synes godt om" dette.
  6. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Tak for info @Schwert En lidt anderledes oplevelse :confused: Selvfølgelig kan man håbe at du bare var (u)heldig og det var en enestående episode.

    Hvis man tjekker tripadvisor, lader det ikke til at det er flertallet der får den slags oplevelser, men god info at få med.

    Turen er stadig kun på planlægnings stadiet. Går lidt og overvejer hvad min point/miles strategi skal være næste år, men en tur til Shanghai ville umiddelbart passe fint ind.
     
    Henrik Olsen og Schwert "Synes godt om" dette.

Del denne side