Singapore Airlines - Opdatering af regler for brug af EurBonus point på bonusbilletter

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henrik Olsen, 13/4/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Der er kommet en opdatering af reglerne om brug af EuroBonus point på Singapore Airlines flyvninger.

    Det er ikke længere muligt at booke en bonusbillet på afgange der har en B777-ER (77W) som equipment med EuroBonus point. Dette var tidligere "kun" deres A380 som havde denne begrænsning.

    Se den nye tabel her:

    upload_2014-4-13_9-56-47.png

    Link til SAS her: http://www.sas.dk/eurobonus/bruk-poeng/oppgradering/oppgradering-med-star-alliance/
     
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg overser muligvis noget her @Henrik Olsen

    Som jeg læser skemaet er der tale om et skema vedr. bekræftet opgradering med EB points. Altså det er ikke muligt at opgradere, med EB point, en booket (oftest en full fare) Economy billet med SQ til Business eller First på deres A380 og B77W. Det dog stadig muligt at booke en Economy billet for EB point (at det så er en dårlig forretning er en anden diskussion) eller en Business billet for EB point.

    Hvis man finder frem til skemaet vedr. bookning af en bomusbillet med Star Alliance, på SKs hjemmeside, så står der blot at det ikke er muligt at booke en First Class bonus billet med SQ på deres A380 og B77W. Det skulle altså stadig være muligt at booke en Economy eller en Business billet.

    Jeg har forsøgt at upload et billede af Award Booking skemaet fra SK...men internettet her er ikke rigtig samarbejdsvillig...men her er et link http://www.flysas.com/en/eurobonus/earn-points/airlines/staralliance/star_alliance_award_chart/
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Korrekt - jeg har læst forkert på denne her. Tak for rettelsen :)
     

Del denne side