Hej, Jeg synes vi har diskuteret det tidligere, men jeg kunne ikke lige findet det. Jeg overvejer at booke en Cash+Point billet med SK, på Business Saver. Mit spørgsmål er om betingelserne for billetten (afbestilling, ændring osv) ændrer sig når man booker en billet med Cash+Point, frem for hvis jeg booker en Business Saver kun med Cash? Hvis jeg afbestiller en Cash+Point, får jeg så alle mine point retur? THammer
Så vidt jeg forstår det, så kan du ikke bare afbestille en Business Saver billet. Så derfor vil dine point være tabt, så vidt jeg kan forstå det.
Så vidt jeg har forstået er de samme betingelser som hvis du betalte med kontanter og altså vil der være en pentaly på business saver, Henrik var hurtigere... Søreme hurtigt der kommer svar herinde
Opdatering på reglerne: CANCELLATIONS BEFORE DEPARTURE PER ROUND TRIP CHARGE EUR 400.00. NOTE - TICKET IS NON-REFUNDABLE IN CASE OF NO-SHOW ----------------------------------------------- NO CHILD DISCOUNT.INFANT FREE OF CHARGE. ------------------------------------------------ WHEN FARES ARE COMBINED ON A HALF ROUNDTRIP BASIS THE CANCELLATION FEE OF EACH FARE COMPONENT WILL APPLY. > ---------------------------------------------- FULL REFUND PERMITTED BEFORE DEPARTURE IN CASE OF REJECTION OF VISA. EMBASSY STATEMENT REQUIRED Så det vil koste dig EUR 400,- at lave en cancelering af billetten. Så om SAS så blot udbetaler dine EuroBonus point efter du har betalt de EUR 400,- er jeg usikker på, men det er hvordan jeg læser reglerne.
Er denne her en ny sætning: Jeg var da bestemt af den overbevisning at en P&C billet optjente både status og point.
Og her er det endelige svar - ingen point tilbagebetales på en non refundable billet, men der optjenes point - så SAS hjælp siderne er ikke opdateret: http://www.flysas.com/en/us/eurobonus/earn-points/airlines/sas/spendpoints/all-seats/
Det går pænt stærk her på BF Tak for svar... Hvor der det (desværre) typisk SKIT at man kan finde modstridende og ikke opdateret info...
Se forrige post for endeligt svar -> http://forum.bonusfeber.dk/threads/sk-cash-points.1764/#post-18744
Jeg kan ikke tænke mig andet end at P&C billetter giver point da de jo bookes i de normale billetklasser. Jeg har tidligere skrevet til kundeservice omkring lignende misinformation i bookingdialogen og det blev også rettet.
Med en Business Saver bookes du i Z som er en pointgivende klasse. Så det første der står på siden passer ikke
Der gives point for P&C - det er "hjælpe info" der er forkert. På nedenståend terms står det tydligt at der er point. Dog er der forskel på om den kan annulleres (Saver vs. normal)
Skall var fixat nu enligt min kontakt (de tackar för era ögon), även på finska var det tydligen fejl!