Skal du ud og flyve med United? Har et godt tilbud ;)

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af MatthiasWagner, 16/6/19.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Blev du lige lokket ind på tråden med den fangende titel? ;)

    Også som en opfølgning på det indlæg jeg skrev i kompensationstråden, så endte jeg med at få en United voucher på 250$ for forsinket baggage + uenigheder om baggage fee. Men, jeg har ingen planlagte turer til USA det næste år, og voucheren udløber 20 april 2020.

    Er der nogen der planlægger at flyve med United? Jeg tænker ikke at forære den væk, med hvis det har interesse sælger jeg den gerne med betydelig rabat til en anden bruger af dette herlige forum :) Med dagens kurs har den en værdi på 1.650 DKK, tænker umiddelbart jeg gerne vil have 1.000 DKK for den. Kan bruges på alt fra United, fra køb af ture til upgrades :)
     
    SophieHendriksen, Convict, Beaglen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Rollercoaster

    Rollercoaster Aktivt medlem

    Beskeder:
    60
    "Synes godt om" modtaget:
    139
    Point:
    33
    Jeg kunne godt have brugt den, men det ville desværre først være aktuelt efter voucherens udløb..

    Håber du får den solgt :)
     
    MatthiasWagner "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Forstår jeg det rigtigt: voucheren skal bruges inden 20. april næste år - men rejsen kan godt ligge senere?
     
  4. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Godt spørgsmål, jeg har sendt Customer Care manden jeg har skrevet med en mail, vi afventer svar :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Åh, det minder mig om, at jeg også har en voucher til UA liggende efter en beskadiget kuffert i februar. Havde slet ikke overvejet hvor skarp en bagkant den har.

    Jeg finder den lige i morgen, og så hvis den duer til februar 2020, så vil jeg også gerne købe din. Regner med vi skal med UA mellem ORD og DEN til februar.
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  6. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Det lyder super hvis du kan bruge det, send mig en besked hvis det bliver en mulighed :)

    @Henry jeg har fået svaret fra CC at "Terms and conditions still apply". Efter at have googlet lidt, forstår jeg dette som et forsøg på høfligt at sige at billetten både skal udstedes og anvendes før 20/4/2020. Jeg ved ikke hvor høfligt jeg selv mener det svar er...
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    Hvis ikke Sophie kan bruge den, vil jeg gerne købe den
     
    MatthiasWagner og Henry "Synes godt om" dette.
  8. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Nå, så fandt jeg min egen frem. Jeg kan se at min voucher påstår, at man ikke kan sælge eller overdrage den til andre?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. RasmusP

    RasmusP Aktivt medlem

    Beskeder:
    87
    "Synes godt om" modtaget:
    205
    Point:
    33
    Fik engang en voucher på 75 USD fra United for noget inflight entertainment der ikke virkede.

    Skrev til Customer Care at jeg ikke kunne bruge den da United ikke flyver ud af Danmark og den kun kan bruges på booking på United's egne fly.

    I stedet fik jeg så 2000 points til min eurobonuskonto.

    Kan være det er samme regler for din voucher, og du derfor ikke ville kunne bruge den ud af Danmark.
     
    Henry og Peter F. "Synes godt om" dette.
  10. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg prøvede på noget af det samme, skrev til CC at United ikke fløj fra Danmark, det ignorerede de pænt i mailen der kom retur....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Hej Sophie. Beklager lang svartid, der kom lige en festival i vejen ;) Jeg skrev til CC og spurgte til dette. Nej, man må ikke sælge eller overdrage den til andre, MEN man må gerne bruge bruge den på andre, altså købe en billet for en anden. Hvis du stadig er interesseret i en voucheren, var min plan at sende den til dig. Når du så skal bruge den, går alt forhåbentligt godt (jeg tænker ikke der kan komme problemer når man bruger den online?). Hvis der skulle opstå problemer, vil United annullere voucheren. Jeg tager risikoen for dette :) Min plan var derfor at jeg ville sende dig voucheren, også kan du vente med at betale til at du har brugt den. Annullerer United voucheren, så send bare en besked med det :) En annulleret voucher er bedre at den bare udløber i min mailboks ;) Jeg tænker vi godt kan stole på hinanden her på forum :)

    Hvad tænker du om den plan? :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Lyder super, venter lige på Sophies svar :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Jeg genopliver lige den her tråd, da ingen bed på....

    Jeg gentager lige situationen:
    "Nej, man må ikke sælge eller overdrage den til andre, MEN man må gerne bruge bruge den på andre, altså købe en billet for en anden. Hvis du stadig er interesseret i en voucheren, var min plan at sende den til dig. Når du så skal bruge den, går alt forhåbentligt godt (jeg tænker ikke der kan komme problemer når man bruger den online?). Hvis der skulle opstå problemer, vil United annullere voucheren. Jeg tager risikoen for dette :) Min plan var derfor at jeg ville sende dig voucheren, også kan du vente med at betale til at du har brugt den. Annullerer United voucheren, så send bare en besked med det :) En annulleret voucher er bedre at den bare udløber i min mailboks ;) Jeg tænker vi godt kan stole på hinanden her på forum :)"

    Med andre ord: Jeg tager fuldt ansvar, du betaler først når du har en booket billet. Annullerer United voucheren, betaler du intet!

    Da april nærmer sig, tænker jeg vi går ned i 750 kroner nu. Voucherne er stadig på 250$, 1.670 kroner i dagens kurs!

    Kan anvendes på alt United: Køb af billet, baggage, upgrades mm :)

    Any takers?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    657
    "Synes godt om" modtaget:
    1,964
    Point:
    93
    ....hmmm, synes ellers at kunne huske, at jeg gerne ville købe på det tidspunkt, men du vendte aldrig tilbage. Nå, men håber du så får den solgt i næste ombæring.
     
    DanielBahn og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Mettch64

    Mettch64 Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    3
    Matthias, jeg aftager gerne din voucher for 750dkk, hvis tilbuddet stadig står?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,383
    "Synes godt om" modtaget:
    12,763
    Point:
    113
    Send en privat besked til ham - den går måske direkte i hans e-mail. Her skal han jo ind og tjekke beskederne.
     
    Nielspg og Mettch64 "Synes godt om" dette.

Del denne side