Skrive for Bonusfeber.dk

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 22/5/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Hej alle.

Jeg ville lige følge vores snak til sidste meet-up op og ikke mindst give de som ikke deltog muligheden også.

Som vi snakkede om så ville vi jo meget gerne dele nogle af de erfaringer og rejseoplevelser som alle herinde har. Derfor vil vi også meget gerne have flere til at skrive artikler til forsiden.

Det kan være nyheder, kampagner, guides, rejsebeskrivelser osv osv. Kort sagt alt hvad du måtte have på hjertet så længe det er relateret til bonuspoint, rejseoplevelser, hoteller, fly, billeje etc.

Skulle du gå rundt med en skjult blogger i maven, så kontakt mig endeligt. Enten via PM herinde eller på mail: fp@bonusfeber.dk

Vi vil meget gerne opbygge et community herinde, hvor alle er med til at bidrage til udviklingen og indholdet af sitet. Enten via forum, ved at skrive artikler til forsiden eller allerhelst begge dele.

Der vil - på sigt - være muligheder for også at få noget igen for indsatsen. Du kan høre mere om det ved at kontakte mig.

Så skriv endeligt hvis du kunne have lyst til at skrive om dine rejser m.v. Der er ingen krav om hvor meget eller lidt man skal bidrage. Det bestemmer du helt selv.

Har du spørgsmål så spørg gerne i denne tråd eller kontakt mig.

Stor hilsen
    Flemming

Kristian, Simon Toft og jefi99 "Synes godt om dette"
  2. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    264
    438
    Point:
    63
    Hej Flemming

Jeg rejser meget til lidt kedelige distination og en håndfuld gange til lidt mere spændende distinationer/flights. Jeg har et par spændende distinationer for resten af 2014, som kunne være spændende at skriveom/læse. Der er et par interessante lounges og andet, som jeg påtænker at skrive lidt om. Jeg sender en PM til Henrik eller dig, når jeg har forfattet noget spændende - min første spændendetur bliver i juli og så kommer der et par stykker mere frem til December.

Christian

Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Super :)

Husk også endeligt på at hvis der dukker uventede ting op undervejs på de "kedelige" destinationer så hører vi gerne om det.

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Ja, men ingen rejse er efter planen, der dukker altid noget op! Det kan alle være sikre på, så kedelige er vores rejser ej heller! :)

Christian Løn og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  5. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    264
    438
    Point:
    63
    @Flemming Poulsen - jeg postede en lille sjov historie med et rolex ur i Arlanda Security tidligere på ugen - normalt er mine uventede ting af denne kaliber:)

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Den er super :)

Sådanne ting vil vi også gerne have på forsiden.

Skriv lige en PM til mig med en lille beskrivelse af dig selv, så skal jeg oprette dig som bruger til at kunne poste på forsiden ;)

7. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    En af mine Facebook-venner skrev om en sød episode i går. Jeg har ikke fået lov til at gengive den, så jeg undlader at skrive vedkommendes navn.

jefi99, Flemming Poulsen og Kristian "Synes godt om dette"
  8. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Super god historie :)

Del denne side