Skydiving i Fields... Danmarkspremiere: iFLY skydiving åbner i Field´s

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 28/4/19.

Tags:
  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    iFLY åbner deres første indendørs skydiving på dansk grund i slutningen af 2019. Den højtflyvende forlystelse skal være med til at skabe totaloplevelser for kunderne.

    upload_2019-4-28_12-28-57.png


    Snart kan besøgende i Field´s udleve drømmen om at flyve, når iFLY, som er markedsledende på verdensplan, åbner deres første skydiving i Danmark. Vindturbinen bliver seneste skud på stammen i en række af forlystelser, der skal skabe unikke oplevelser for kunderne i Danmarks største shoppingcenter.

    – Vi satser benhårdt på at skabe totaloplevelser for kunderne på tværs af events, shopping og dining. Jeg er utrolig stolt af, at vi har landet en aftale med iFLY, som er markedsledende inden for indendørs skydiving, og jeg glæder mig til, at vi kan invitere gæsterne inden for til et adrenalinsus i særklasse, udtaler Thomas Thomsen, Shopping Center Manager i Field’s.

    Hos iFLY glæder man sig også til at etablere den første forretning i Danmark:

    – Vi er begejstrede for kunne åbne skydiving i Field´s. Vi tror meget på det danske marked og har valgt Field's, fordi vi mener, det er Danmarks bedste shoppingcenter. Vi kommer til at have åbent alle ugens dage, og vi forventer en kapacitet på mere end 50.000 glade gæster om året,fortæller Manu Ars, som er direktør for iFLY i Europa.

    Skydive uden faldskærm

    Ved hjælp af enorme vindturbiner er det muligt at skabe den ekstremt kraftige vind, som komprimeres og sendes op gennem en lodret vindtunnel. Der er tale om vind i orkanstyrke, som gør det muligt for gæsterne at opleve det vægtløse adrenalinsusuden at skulle springe ud fra et fly.

    - Den vindtunnel, vi laver i Field’s, bliver en smuk otte meter høj glassøjle, hvor man virkelig får den åbne fornemmelse af at svæve i luften. Jeg glæder mig meget til at præsentere gæsterne i Field´s for en helt ny sport, som man kan dyrke i alle aldre, og som helt sikkert vil give lyst til flere adrenalinsus, siger Manu Ars.

    Ifølge Manu Ars vil alle gæster i alderen 3 til 103, under kyndig vejledning af erfarne instruktører, kunne komme til at prøve kræfter med den højtflyvende attraktion i Field’s.

    Pionerer i vindtunneller

    Bag iFLY står firmaet SkyVenture, som siden 1998 har været med til at udvikle og etablere teknologien, der gør det muligt for almindelige mennesker at udleve drømmen om at flyve. Med mere end 75 vindtunneller på verdensplan er iFLY markedsledende inden for indendørs skydiving.

    iFLY er i fuld gang med at bygge vindtunnelen og forventer at åbne i slutningen af 2019. Rekruttering af personale starter i maj og forventes at være afsluttet i september.
     
    MaleneChristensen, Michael Wahl og Henry "Synes godt om dette"
  2. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    OG hvis man er utålmodig, så kan man blot tage til Taastrup og prøve Copenhagen Air Experience. Det er ikke uden underholdningsværdi. Og ret vild at se instruktørerne bevæge sig rundt i "kammeret"
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,191
    "Synes godt om" modtaget:
    6,475
    Point:
    113
    Endnu vildere at sig sig selv på videoen bagefter. Det var... ikke kønt, men sjovt :D
     
    Kenneth K, jespersm, Offlyer og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Det havde jeg fortrængt - tak for det:rolleyes:
     
    Henrik Olsen, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side