Slut med at se SAS-bookinger på LOT.com?

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER (SAS, BA & ANDRE)' oprettet af Flemming Poulsen, 18/6/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Jeg har nu i et par dage forsøgt at slå en SAS-booking op på lot.com for at se seatmap, tilføje fruens bonusnummer etc. - men får bare fejlmelding:

lot.png

Nogen der ved om LOT har lukket af for at kunne se SAS-bookinger. Samme booking har jeg tidligere kunnet slå op på Lot.com. Det vil da være en katastrofe, da deres side har hjulpet mig meget mht. sædevalg, childmeal, bonusnumre etc. - nu hvor SAS IT ikke kan finde ud af at lave en løsning.

Det er en bonusrejse, som er booket telefonisk via Tallinn - og i bedste SAS IT-stil, så har jeg ikke adgang til at se seatmap eller lignende på sas.dk. Den ligger heller ikke uder My Bookings.

På lufthansa.com kan jeg se bookingen og hvilke sæder vi har, men får ikke mulighed for at se seatmap eller ændre sæderne.

Ville faktisk bare gerne at junior og jeg skulle bytte plads, så der var større chance for at vi fik en softblock på midtersædet ved siden af mig (som EBG) fremfor at han (som EBB) var seated ved siden af det tomme sæde.

Men det er åbenbart helt umuligt uden at ringe til SAS. Utroligt at der altid skal være så mange problemer med deres hjemmeside....

Andre sider man kan slå SAS bookinger op på og vælge sæder etc.?

2. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    760
    "Synes godt om" modtaget:
    937
    Point:
    93
    Jeg har lige prøvet at slå en booking op som er lavet via United, hvori der indgår SAS og Lufthansa flyvninger, og det fungerer fint. Har dog tilsyneladende ikke adgang til at vælge sæde og lignende.

Del denne side