Slut med BT og Berlingeren på SAS flyvninger?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af TCF, 7/6/17.

  1. TCF

    TCF Aktivt medlem

    Beskeder:
    22
    "Synes godt om" modtaget:
    115
    Point:
    28
    Var i går ude på en kort tur til Zürich og måtte konstatere at jeg kun kunne downloade gamle versioner af BT og Berlingske Tidende:mad:. Nåede at sende en mail på diamantmailen og fik svar derfra i dag om at teknisk afdelingen, SK IT, ville se på det. Fik et nyt svar for en halv time siden fra SAS Sales And Services:

    "Som du nok opdagede blev Berlingske avisen ikke opdateret i går, jeg vil blot lige lade dig vide at grunden til dette er nogle problemer i samarbejdet mellem SAS og Berlingske og at avisen derfor ikke længere er tilgængelig i SAS Appen. Om dette er permanent ved vi på nuværende tidspunkt ikke."

    Håber at de får det løst snarest så der fortsat er noget at læse på turen....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Nok endnu en enhancement, ved at skippe Berlingeren og BT så kan de bedre fokusere på kvalitetsmagasiner så som Min Häst eller Insektar i Lappland.

    SAS vil nok bare ikke betale for det,
     
    Kenneth K, asf, Michael Wahl og 4 andre "Synes godt om" dette.
  3. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Jeg stemmer i stedet på at de giver adgang til at læse:

    1) Månedsmagasinet Boxer motorer
    2) Porcelæns maling gennem det 16 århundrede

    eller alternativt, den sidste nye bog af Samuel Arndal Simonsen:

    3) En navlepillers bekendelser

    *SUK*
    /DSGM
     
    Senest redigeret: 7/6/17
    Kenneth K, obs, Michael Wahl og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Hvilket man ud fra en eller anden betragtning måske ikke kan fortænke dem i:

    De fleste af SAS's kunder er formentlig i forvejen abonnement på en eller flere af de toneangivende aviser og har dermed i forvejen adgang til dem - hvad enten det er papirudgaven eller via avisens egen app.
    Så med mindre aviserne leverer dem gratis for at fange potentielt nye abonnenter*) er det en udgift for flyselskabet. Nu får de jo nok avisen til specialpris (og det er måske der 'problemer i samarbejdet' udspringero_O ), men alligevel..

    (*) Selv det kan man stille spørgsmålstegn ved. Jeg har ikke noget statistisk belæg, men formentlig griber de fleste den avis de i forvejen læser, og så er der jo ikke et potentielt mersalg.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Ni får helt enkelt lära svenska och läsa svenska tidningar :) ;)

    Spøg til side, så kunne man jo næsten spørge sig om SAS er interesseret i danske kunder. De fjerner loungeadgang på AAL og BLL og der er Minus service i Plus på danske indenrigsruter, uden at priserne er blevet lavere. Loungen på Kastrup ligner noget fra forrige århundrede, optjeningsmulighederne i bonusprogrammet er dårligere og nu ryger så også de danske aviser. Ja hvad skal det ikke ende med...


    /DSGM #2
     
    Kenneth K, tbh, Michael Wahl og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg kan nok godt leve med at de nu også fjerner "aviserne" fra deres app. Det jeg synes tangerer til det ynkelige er at de sælger sig selv en premium airline, men lurer en masse serviceforringelser ind ad bagdøren og der snart ikke den store forskel. Hvis bare melder rent ud også når det gælder forringelserne, så er det OK men dette luske Peter har jeg det svært med.

    Til deres forsvar, ved de nok heller hvilket ben de skal stå på da konkurrencen fra dem med lavere omkostninger bare bliver ved og ved også derhen hvor de selv bliver overrasket.
     
    Kenneth K, tbh, Michael Wahl og 2 andre "Synes godt om" dette.
  7. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,983
    Point:
    93
    Heller ingen aviser i dag. Heller ingen pladser i guldstuen...ej heller vådservietter. Fly forsinket og missed connection. Hvorfor i alverden tog jeg ikke bare Norwegian?
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side