Smart Upgrade: Make your offer now and fly in Austrian Business Class for a bargain

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 9/5/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,864
    "Synes godt om" modtaget:
    8,908
    Point:
    113
    Fik denne mail mail fra Austrian - nogen der har prøvet dette og om det virker? - Og hvad er "fair", at betle for en natflyvning fra Dubai til Vienna?

OFFER Austrian.JPG

Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Kan ikke lige huske hvor jeg har set nogle bud på hvad der accepteres. Men hvis der er god plads ombord, så mener jeg de går ret langt ned i pris - så længe man bare en en lille smule realistisk.

3. danielbirch

danielbirch VIP medlem

Beskeder:
    268
    405
    Point:
    63
    Kommer der ikke lidt uddybende info hvis man trykker på "Offer Strength"?

4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,864
    8,908
    Point:
    113
    @danielbirch - jo, der står hvorledes ens chancer er for at det kan lade sig gøre med den upgrade, så som Flemming nævner, men skal nok ikke være for nærig...

5. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,864
    8,908
    Point:
    113
    Ok, læste lidt mere på den, se deres "konditioner":

Capture.JPG

Bookingklasse P, det er hos SAS det samme som Økonomi, så man betaler lidt flere penge, men får altså ikke flere point :-(

Med hensyn til "Offer Strength", der står følgende:

Capture1.JPG
    Den stod ud for 2.100kr, hvor pilen er på vej fra trin 2 til trin 3..

6. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Korrekt under forudsætning af at du allerede er booket i en af de dyrere bookingklasser. Langt de fleste bookingklasser hos OS giver 0-25%.

7. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,864
    8,908
    Point:
    113
    Jeg er på klasse G, der er i samme kategori, men måske så også derfor jeg har fået det her tilbud fra Austrian...

8. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,016
    2,088
    Point:
    113
    Hvad Austrian sælger billetter til på auktion ved jeg ikke, men jeg har en bekendt der ofte flyver med Etihad hjem fra Abu Dhabi, hun fortæller at det er mget tit at de udsender disse tilbud. Hun har en fast procedure der hedder at hun byder 1000 AED (ca. 1500,- DKK) hver gang de gør det, og i 50/50 tilfælde går den hjem, en MEGET billig måde at rejse på Business, men samtidig giver det jo god mening for Etihad, hvis de kan vride de sidste Dirham ud af kunderne, frem for at skulle lave gratis op/up's hvis maskinen er overbooket i økonomi.

Som jeg skrev i status match tråden, er Etihad meget agressive i disse år, da det ikke er "fedt" at "tabe ansigt" i den del af verden... (læs: som flag carrier i det rigeste emirat, at ligge under for lillebror Dubais Emirates Airlines) dette er noget der har rigtig rigtig stor betydning i den del af verden, og nogen gange giver anledning til måben og hovedrysten fra os "vesterlændinge".... Men når "krigen" falder inden for luftfarten byder vi som FF det jo velkommen, og i min verden trænger Emirates til lidt udfordringer, de er så stærke nu, at det desværre er begyndt at afspejle sig i billetpriserne...

jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side