Snart muligt at booke Star Alliance-billetter online?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 6/12/17.

  1. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    I morgen lancerer Singapore Airlines muligheden for, at man kan booke award-billetter hos alle deres Star Alliance-partnere online (i øvrigt inklusiv ikke SA-partnere som Virgin og Alaska) med Krisflyer point. Tænker om det er det fælles Star Alliance award værktøj, der har været snak om, at SAS også snart ville lancere. Er der mon håb forude?

    Lidt mere her: https://www.singaporeair.com/en_UK/...deem-miles/award-tickets-on-partner-airlines/
     
    Henry, tbh og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  2. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    A3 Aegean lancerer det ligeledes, så der er måske noget interessant på vej
     
    Henry, tbh og MaleneChristensen "Synes godt om dette"
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Ekeren

    Ekeren VIP medlem

    Beskeder:
    400
    "Synes godt om" modtaget:
    838
    Point:
    93
    Har prøvet det og det fungerer udemærket - dog er firstclassbilletterne ikke nemme at finde selvom der er ledige for det kan jeg se via United, som stadig er favoritværktøjet ift *A. Det kan være det bliver bedre med tiden og er et stort fremskridt ift at ringe. Håber SAS kommer med et lignende og måske bedre produkt.
     
    Henry, RasmusH og isolCBflyer "Synes godt om dette"
  5. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Fedt, har leget lidt med det Singapore har lagt op. Virker dog til, at der er plads til forbedringer - United får væsentligt flere muligheder frem på de samme datoer. Desuden er der heller ingen oversigt eller fleksible datoer, så man kan søge flere dage ad gangen.

    Dog positivt at det nu er muligt :) Med SKIT får vi sikkert også muligheden om 1-1½ år:D
     
    Henry, Ekeren og Frequie "Synes godt om dette"
  6. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    hvad er den fedeste destination at flyve 1. klass med *A hvis det ikke handler om byen man letter og lander men mere flyveturen?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,544
    Point:
    93
    Uden nogen personlig erfaring (endnu) har jeg fået stor inspiration af det norske forum. Jeg er nemlig også ude i at sammensætte en F-tur, hvor destinationen er relativt underordnet ift. selve flyoplevelsen. Men jeg er også mest på at maksimere antal F-produkter og mellemlandinger for at få så meget for pointene som muligt. Der er en laaaang tråd om det hos nordmændene:

    https://insideflyer.no/forums/threads/tråden-med-de-gode-f-turer.4851/
     
    Ali Taran, Henry og RasmusH "Synes godt om dette"
  8. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Tak
     
    Jeblin og Henry "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Henry og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Ifølge seneste kvartalsrapport fra SAS, så skulle det blive muligt i efteråret 2018:

    2018-06-28 08_35_34-effects-february-20.jpg
     
    MortenLok, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  11. Paideia

    Paideia Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    I forlængelse af dette tråd (og ikke for at sabotere emnet): jeg skal til USA hen over julen, men er presset på pengepungen i disse dage og vil gerne udnytte de 68.000 EB point jeg har liggende. Er helt almindelig EB medlem. Bør jeg vente til SAS har lanceret noget til efteråret eller bør jeg bruge pointene hos Miles and More allerede nu?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg er lidt i tvivl om dit spørgsmål er:
    • Skal jeg bruge point fra min M&M konto nu, eller
    • Skal jeg bruge mine EuroBonus point på en tur med Lufthansa?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Jeg læser dit indlæg som at du har 68.000 SAS EB points som du gerne vil bruge på en tur til USA med SAS eller Lufthansa hen over julen?

    Netop nu giver SAS 10% rabat på bonus rejser til USA, og da der nok er høj efterspørgsel på bonusbilletter hen over jul, tror jeg det er "as good as it gets" - hvis du altså kan finde en billet til dit rejsemål ... :rolleyes:

    Hvis du booker nu til 54.000 points og falder over et endnu bedre tilbud om tre måneder, ja så kan du jo omkostningsfrit afbestille den første billet ;)
     
    Henrik Olsen, Frequie og Henry "Synes godt om dette"
  14. Paideia

    Paideia Nyt medlem

    Beskeder:
    5
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    Ok: har søgt på SAS’s hjemmeside men der er ingen brugebare bonusrejser til USA (for min vedkommende). Kan man bruge EB point på billetter hos øvrige Star Alliance partnere? Alternativt henvis mig meget gerne til tråden hvor alt dette uddybes så I slipper for alt for mange noob spørgsmål fra min side ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Hvis du har godt med point på kontoen, kan du bruge kombinationen "Point+Penge". Ikke helt billigt, men en mulighed, hvis du har godt med point på kontoen.

    Og jo, du kan også bruge dine EB point hos andre *A selskaber. Det har jeg dog ikke så megen erfaring med
     
    PENSIONISTEN og DanielBahn "Synes godt om" dette.

Del denne side