Spørgsmål: Hvordan ser den perfekte hjemmeside ud for folk der rejser meget?

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 26/11/20.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg stiller dette spørgsmål for at få lidt feed back fra jer som bruger InsideFlyer dagligt og har været med til at gøre det til det største Frequent Flyer site i Norden.

    Men hvad mangler der og hvad skal der mere af?

    Det spørgsmål vil jeg gerne have lidt indput til, da det kan være med til at forme sitet ind i 2021. InsideFlyer er over 5 år gammelt og derfor skal det løbende tilpasses :)

    Eksempel: Er der for mange nyheder og for få anmeldelser eller omvendt?

    Kom med jeres bud og hold jer ikke tilbage :)
     
    PENSIONISTEN, Nielspg, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,379
    "Synes godt om" modtaget:
    12,757
    Point:
    113
    Jeg kunne godt tænke mig et verdenskort / europakort, hvor man kan klikke sig ind på lande/byer for at få information relateret til disse: Hotelanmeldelser, lufthavnslounger etc.
     
    Beaglen, Martin81, PENSIONISTEN og 7 andre "Synes godt om" dette.
  3. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    God idé - og med mulighed også for at linke til de mange gode tråde i Destinations forum.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nielspg

    Nielspg VIP medlem

    Beskeder:
    184
    "Synes godt om" modtaget:
    530
    Point:
    93
    Anmeldelser af fly og hoteller er noget af det mest spændende for mig at læse :)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,095
    "Synes godt om" modtaget:
    4,310
    Point:
    113
    En optimering af søgefuktionen kunne være rart, det hænder ofte at det er svært at finde det man leder efter.
    En anden ting der kunne optimeres på er en kobling af forsidehistorier til forum.
    Og Henry gav mig en ide med hans verdenskort, sådan en kunne man også lave som kunne vise hvilke restriktioner der gælder for de forskellige lande, det kræver selvfølgelig at de opdateres ofte, men vi er jo en del herinde efterhånden som alle har en interesse i snart at komme afsted igen.
     
    danielstrandby, Jeblin, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    866
    "Synes godt om" modtaget:
    2,545
    Point:
    93
    God ide. Det kunne man vel klare ved at sørge for at linke videre til den relevante (myndigheds) hjemmeside. Synes ofte, at denne information er spredt udover nettet, men med vores rejsevaner ville det være fedt om det var samlet - og så med links til de relevante hjemmesider, hvor information er opdateret.

    Selv er jeg mest optaget af forum - og så anmeldelser af flyoplevelser.
     
    Henrik Olsen, Kenneth K, Nielspg og 1 anden person "Synes godt om dette".
  7. daffe

    daffe Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Særlige nyheder sorteret efter lufthavn. F.eks nemt at finde alt nyt vedr. Aalborg ifm ruter, selskaber og generelle nyheder

    Nyheder sorteret efter bonusprogram F.eks KLM/Air France, Lufthansa og SAS etc

    Særlige tilbud på business class kampanger
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side