Stadig krav om mundbind hos Lufthansa

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Henry, 7/5/22.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,393
    "Synes godt om" modtaget:
    12,782
    Point:
    113
    Jeg fløj er til morgen fra Billund til Frankfurt med Lufthansa. Ved ombordstigning fik besætningen det store smil og et oplagt "Guten Morgen". Det er trods alt mere end 2 år siden, jeg sidst fløj med selskabet.

    Jeg havde faktisk tænkt mig at synge "Hallo, hallo. Her har I mig tilbage". Lige som Kurt Thorsen gjorde, da han kom ud af fængslet. Kan ses her: Kurt Thorsen - Her har i mig tilbage!! - YouTube

    Men jeg regnede ikke med, at personalet forstår dansk - og så ville det hele jo være spildt. Så jeg nøjedes med det store smil. Det er nok også mere internationalt end et Kurt Thorsen plagiat.

    De kvitterede straks med at spørge, om jeg havde en "Mund- und Nasen Maske". Det havde jeg da i tasken - men før det var fundet frem, havde de allerede givet mig den obligatoriske beklædningsgenstand.

    Så konklusionen er: Lufthansa kræver selskabet stadig mundbind - men det udleverer stewardesserne, hvis du har glemt det.
     
    klausbm, Ulrik, Erwin Lansing og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Yeps mange selskaber kræver det stadig, ud over amerikanske og nordiske. Det glemmer man lidt som bosiddende i Danmark :D

    Skal med Aegean Airlines hjem til DK her i morgen, det er også med maske :(
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side