Standby upgrade biz accepted - bonus point for eco...

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af john christensen, 11/4/16.

  1. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Hej

    Forleden da jeg fløj hjem fra BRU med SN blev jeg v. gaten upgraderet til BIZ i C. Jeg vidste faktisk ikke, jeg var på standby, men det var jeg altså fra en Flex&Fast-billet B (SAS Plus-agtig).

    Jeg vidste ikke, jeg var på standby til Biz, da jeg ikke selv har booket billetter, men det var jo fint at få lidt ekstra service. Jeg har dog blot fået EB for B og ikke en C - hvilket er 600 EB i stedet for vel 1.000, mener jeg ca.

    jeg har prøvet andre gange at blive opgraderet - eks. ved forsinkelser osv. hvor jeg altid har fået point efter min opgraderede billet, men her har jeg altså ikke. Er det en fejl, eller fordi det er sket ude ved gaten - givetvis som følge af 110% load på de andre klasser?
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Hvis du får "courtesy upgrade" i gaten, så giver det normalt kun bonuspoint for oprindelig klasse. Men en sjælden gang ses der dog fejl i flyselskabernes systemer...
     
    john christensen "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,792
    Point:
    113
    Jeg er blevet opgraderet en del gange ved gaten hos Lufthansa (europæiske ruter) - men har altid kun fået Eurobonus point efter den oprindelige billet.
     
    john christensen og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Yes courtesy eller operational upgrades udløber points efter booket klasse. Det er ihvertfald normalen omend heldet i sjældne tilfælde tilsmiler en. Ved ombookninger kan man oftere se at man får flere points
     
    john christensen, Flemming Poulsen og Henry "Synes godt om dette"
  5. john christensen

    john christensen TripFlyer

    Beskeder:
    142
    "Synes godt om" modtaget:
    360
    Point:
    63
    Tak for svar alle sammen. Det lader til alt er i orden og at der ikke er sket nogen fejl ☺
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.

Del denne side