Godmorgen folkens.
Håber i alle har sovet fantastisk, og er klar på endnu en spændende dag
Idag går det for alvor løs på Star MegaDo 9, og for mit vedkommende skal jeg til indskrivning omkring 13:45, hvorefter selve arrangementet begynder 14:30.
De fleste lod sig indskrive allerede igår hvor der efterfølgende var mulighed for at deltage i aftens spisning for de som måtte have lyst til dette.
Jeg ankom desværre først til Frankfurt omkring 19:30 så jeg kunne af gode grunde ikke deltage, men der er ikke noget som er så skidt, at det ikke er godt for noget andet.
Tidligere idag anbefalede
@Henry at tage på besøg hos “
Elite Club Lounge” i Warsawa, og en sådan anbefaling skal naturligvis efterprøves og tro mig, der var ikke plads til mere mad efterfølgende
View attachment 19188
Atmosfæren og komforten i den lille lounge er absolut godkendt. Du sidder fantastisk i dejlige bløde stole, og igår lørdag hvor jeg besøgte loungen var der masser af plads

Vil dog sige at der godt kunne være brugt et lille bitte bord som man kunne sidde og arbejde ved, men lad nu der være en småting
View attachment 19189
Udvalget af mad var i den grad i højsædet. Der blev løbende sat forskellige varme retter frem, alt efter om det var frokost tid, eller om man nærmede sig aftensmaden. Udover de varme retter var der ikke sparet på de søde sager, her var der lækre kager og ja “De smagte himmelsk” og min læge vil nok sige, at jeg skulle springe de sager over

View attachment 19190
View attachment 19191
Drikkevarer var der heller ikke sparet på, så om du var til øl, cider, kaffe, vin, vand eller spiritus ja så skal du nok få slukket tørsten
Sidst men ikke mindst (hvis der stadig er plads i mavsen) så er der også nødder, chips, slik og chokolade
Alt i alt en rigtig god oplevelse som overraskede mig særdeles positivt. Kan i den grad anbefale at besøge den lille lounge, såfremt i kommer forbi Warsawa

Adgang til loungen kan ske via eksempelvis Star Alliance Gold.
Der har tidligere på IF været en fin anmeldelse af loungen, den kan ligeledes ses her:
https://insideflyer.dk/anmeldelse-elite-club-lounge-warszawa/
———————————
Dagens program ser således ud:
(Kopieret fra det officielle program)
14:30 Meet Marriott & Star Alliance
- Opening remarks by Richard Carret,
Director Marketing & Communications,
Star Alliance.
- Marriott Bonvoy focus groups
18:00-20:00 MegaDo 10th Anniversary Reception.
Join us for the MegaDo opening and 10th anniversary party, sponsored by Marriott Bonvoy. Drinks and heavy canapes will be served.
Klokken 20:00 er søndagens officielle program forbi, men lur mig om ikke festen fortsætter rundt omkring på de forskellige hoteller
Hov vent lige lidt!!! Skrev jeg forskellige hoteller

Ja der er nemlig ikke hoteller incl. i billetten til selve MegaDo når man booker sig ind på oplevelsen.
Arrangørerne bag MegaDo plejer dog at få nogle ret gode priser handlet hjem til deltagerne, på de respektive hoteller som arrangementerne afholdes på
I Frankfurt har man således fået overnatninger på Sheraton for 142,- EUR excl. tax men incl. morgenmad.
Det syntes jeg egentlig er en fair pris, men ikke desto mindre fandt “finanschefen” her penge at spare ved at booke sig ind andetsteds

Det er nemlig ikke et “krav” at man bor på de officielle deltagende hoteller, så vil man spare lidt penge, jamen feel free to do it
Jeg har booket tre overnatninger på Hyatt Place i Frankfurt lufthavn til en samlet pris på: 217,- EUR incl. morgenmad, en pæn del under det beløb jeg skulle have givet på Sheraton
View attachment 19192
Det var alt for nu folkens, rigtig god dag

Click to expand...