Strejketråden

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Kristian, 28/8/17.

  1. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    6,417
    "Synes godt om" modtaget:
    14,583
    Point:
    113
    Henrik Olsen, PENSIONISTEN, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,173
    "Synes godt om" modtaget:
    1,649
    Point:
    113
    Jeg skal flyve hjem fra AMS mes SAS d. 10/9 om aftenen - perfekt timing! Så er der da en vis sandsynlighed for at jeg kommer hjem :)
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    6,417
    "Synes godt om" modtaget:
    14,583
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    398
    "Synes godt om" modtaget:
    1,157
    Point:
    93
    Får man egentligt EB-point for aflyste ture (a la original routing credit)? Har en SAS-tur der godt kunne blive aflyst pga. strejke
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    6,417
    "Synes godt om" modtaget:
    14,583
    Point:
    113
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Grisefod

    Grisefod VIP medlem

    Beskeder:
    199
    "Synes godt om" modtaget:
    645
    Point:
    93
    Henry og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,399
    "Synes godt om" modtaget:
    6,817
    Point:
    113
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    6,935
    "Synes godt om" modtaget:
    13,366
    Point:
    113
    Henry, Ulrik og Ali Taran "Synes godt om dette"
  9. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    484
    "Synes godt om" modtaget:
    1,064
    Point:
    93
    Har et fly til Oslo næste weekend. Var begyndt at blive lidt nervøs :rolleyes:
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  10. Thorkild

    Thorkild Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    135
    Point:
    33
    Jeg ved ikke om dette er den rigtig tråd (er stadig lidt ny her...) da det er SAS' underleverandør, som strejker men prøver lige:

    Er der andre som har fået sms fra SAS om catering strejke og ved hvad der måtte være af kompensation / mulighed for mad inden flyvning? Vi har torsdag morgen en flyvning sydpå i Plus og havde egentlig tænkt at morgenmaden skulle indtages der. Jeg kan se på andre "sites" at en C-class til SFO idag har udløst DKK225 i meal voucher og det synes jeg umiddelbart lyder lidt fedtet for en så lang tur, så gad vide, hvad det måtte blive for en CPH-BCN.
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    6,935
    "Synes godt om" modtaget:
    13,366
    Point:
    113
    Det er et helt fint sted at skrive :)

    Læste godt lidt sent om strejken ved Gate Gourmet i dag. Jeg tror faktisk at beløbet er lavere på jeres tur. Jeg ville nok ringe til SAS Diamant kundeservice og høre ad. For I har helt klart ikke fået det produkt I har betalt for.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  12. Thorkild

    Thorkild Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    135
    Point:
    33
    Ja nu må vi se, hvordan det ser ud i morgen tidlig og om jeg skal til at "rulle mig ud". Vibeke Jörgensen kender mig fra nogle meget uheldige episoder mens jeg var EBP og fik rettet op på det, så de kan når de vil. Det kan jo være jeg må spille fødselsdagskortet....
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  13. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    6,935
    "Synes godt om" modtaget:
    13,366
    Point:
    113
    Wuhuu - så skal der synges i flyveren til spanien i morgen :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  14. Thorkild

    Thorkild Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    135
    Point:
    33
    Der er ingen kompensation på shorthaul ifølge ground staff. En beslutning fra højeste sted da det er en ulovlig strejke, siger lounge staff her til morgen.
     
    PENSIONISTEN og Henry "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    6,935
    "Synes godt om" modtaget:
    13,366
    Point:
    113
    Æv - lidt skidt stil at bare sende en SMS og sige "I har købt et produkt som vi ikke leverer til jer trods vi ved i forvejen at der er problemer, men vi gør ikke noget for lige at finde på et alternativ"....

    Nå men håber det bliver en god fødselsdag alligevel og et stort "HURRA" herfra :)
     
    PENSIONISTEN, Henry og Thorkild "Synes godt om dette"
  16. Caskens

    Caskens Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    3
    Er der nogle der ved om også Thai Airways også bruger Gate Goumet?
    Skal flyve med dem i morgen og kan ikke finde noget om det nogle steder..
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    1,111
    "Synes godt om" modtaget:
    4,217
    Point:
    113
    Det er alligevel godt nok flabet. Du får jo ikke det produkt, du har betalt for.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  18. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    202
    "Synes godt om" modtaget:
    643
    Point:
    93
    Er det ikke det der kendetegner SAS, de er ikke særlig servicemindet - derfor jeg hellere ikke tror på de er ude af nogen krise jf den anden tråd.

    For mig minder de lidt om en renvasket hund der er sluppet ud på marken, den første og mest stinkende kokasse skal der rulles i.
     
    SophieHendriksen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  19. Thorkild

    Thorkild Aktivt medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    135
    Point:
    33
    Efter lidt skriverier med Eurobonus Diamond Service har jeg fået at vide, at der skal klages ved at bruge dette link: https://www.care.flysas.com/selfservice/feedbackform/?market=DK


    Det får naturligvis mig, til at bøvse lidt over at hvorfor skal jeg bruge tid på at klage til en anden instans, når EBD-service nu har fået hele baduljen og så skriver min kontakt (som altid har hjulpet med gode løsninger) der, at ..."men du er berettiget til kompensation og det klare Customer Care."

    Så må vi jo se om de er enige og hvad det skal være :)
     
    PENSIONISTEN, Henrik Olsen, SophieHendriksen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  20. flyvendeFF

    flyvendeFF Medlem

    Beskeder:
    33
    "Synes godt om" modtaget:
    71
    Point:
    18
    Tak for Update @Thorkild jeg var selv frem og tilbage til LHR på plus uden mad, og syntes ærligt talt ikke jeg fik hvad jeg betalte for så forsøger samme vej som du er blevet vist til.

    Men ærligt talt mærkelig procedure at de beder dig starte forfra med nogle andre SAS folk istedet for selv at tage 'klagen' videre.....
     

Del denne side