Swiss tilbyder gratis hotel i Zürich

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Flemming Poulsen, 29/8/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Ofte når man leder efter flybilletter til en destination og finder rimelige priser, så kan man opleve at der kræves en overnatning i forbindelse med flyskifte. Ikke nødvendigvis den bedste

Read the whole post here.

2. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    "Synes godt om" modtaget:
    5,191
    Point:
    113
    I gamle dage, inden TAP fik to daglige afgange til LIS, har jeg et par gange sovet på deres regning i Lissabon. Det var et eller andet tostjernet hotel downtown, de benyttede. Den tredie gang lod jeg dem beholde deres voucher og tog en overnatning på egen regning.

I december 2012 missede jeg et fly i ZRH pga late incoming, så måtte have en overnatning på LX' regning, og blev sendt hen på det omtalte Allegra hotel. Det er et 2½-3 stjernet hotel, med en ualmindelig arrogant service. Min restaurantvoucher gav mig kun lov til at sidde i den ene halvdel af restauranten, og kunne kun benyttes til nogle udvalgte retter på menukortet. Så de CHF20 (eller hvad det var), kunne ikke benyttes som jeg lystede. Jeg troede ikke mine egne ører. Jeg valgte naturligvis at forlade stedet. Og LX er gået fra at være mit foretrukne selskab i Europa (som jeg gerne ville betale ekstra for), til bare at være et i rækken.
    Jeg har stadig den voucher et eller andet sted.

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.

Del denne side