Tættere på genkvalificering i Radisson Reward

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Henrik Olsen, 8/7/21.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Et svært rejse år er over halvvejs nu og det har ikke været nemt at rejse ret meget…

    Så mit år med Hilton, der er mit favorit program igennem flere år har været uden reelle besøg. Så det bliver svært at beholde min Diamond status, hvis ikke de forlænger den.

    Men jeg har været aktiv og det er bare i Radisson som jeg har brugt meget i Danmark. Så der er jeg på vej mod genkvalificering af mit guld kort igen.

    38BC30F4-74EF-4AE8-8D2C-D8BA21BACE98.jpeg
    Hvordan står det til med jeres hotelstatus her i midten af 2021?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Det ser meget skidt ud. Den eneste mulighed for mig er at få endnu et år af radisson, Ellers er det tilbage til start.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,395
    "Synes godt om" modtaget:
    12,787
    Point:
    113
    Jeg er heldig med Radisson Rewards. Sidste år var det mit foretrukne hotel loyalitets program. Havde nogle korte ophold sidste år (vel godt 10 stykker totalt). De er ved optjening af status er overført til i år, hvor jeg har haft et lignende antal ophold. Så lige nu har jeg 26 ophold og 31 overnatninger. Jeg regner med at platin er hjemme. Det er første gang, jeg optjener status på antal ophold.

    Bemærk i øvrigt: Du kan optjene status og point på op til 3 værelser i samme bookning, hvis du selv bor på et af værelserne. Det kan også være en hurtig måde at optjene status, hvis I er en lille gruppe, som rejser sammen.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  4. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Jeg har forlængst genkvalificeret mit IHG Spire.
    upload_2021-7-8_9-49-33.png

    Hilton har jeg kun nået 5 nætter på indtil videre.

    Når det kommer til SAS er jeg godt på vej til et år mere med EBD (maj-april)
    upload_2021-7-8_10-0-23.png
     
    asf, Henry og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  5. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,190
    "Synes godt om" modtaget:
    6,473
    Point:
    113
    Mine hotelstatusser stammer for det meste fra kreditkort, så de har det i bedste velbefinden :cool:
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side