Tag ud og flyv når du skal til Hawai'i!

Poster i 'DESTINATIONER' oprettet af MatthiasWagner, 22/4/19.

  1. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    270
    "Synes godt om" modtaget:
    794
    Point:
    93
    Sidder på sidste dag i udkanten af Honolulu. Det bliver hårdt at vende hjem, meen trøstes lidt af tanken om Polaris loungen i SFO ;)

    Anyways, hvis nogen herinde planlægger en tur til O'ahu Hawai'i, så vil jeg gerne smide en anbefaling afsted til "Washin air". Efter at have set 1000 helikoptere og små fly over øen, ville jeg også op! Fandt Washin Air som de billigste, hvor jeg gav ca. 300$ for en time i en lille sød Piper med en instructor. Det var over alt forventning! Efter at jeg havde spillet mit "Jeg har et svæveflyvercertifikat og har haft 2 timer i motorfly før" kort, fik jeg egentlig lov til at tage hele turen over øen selv! Vildt fedt og vildt flot! Som en bonus så foregår det i HNL! Jeg havde regnet med at det var en lille airport de små fly fløj fra... Nix, det var samme airport og runway som de store busser! Det var virkelig en vild følelse at (selv!) taxi rundt blandt 777, 767, 330 mm., at "hold short" før runway´en da en Delta 767 lige skulle lande og at skynde sig at lave take-off, da en United 777 var på approach!

    Hvis det lokker, så send en besked, jeg har fået nogle 10% off gavekort, jeg gerne sender med posten. Det er jo ikke helt billigt at flyve med instructor, så 10% kan godt give en del (de har også en lækker 2-motoret jeg skal prøve næste gang jeg kommer, den er dyr....). Jeg ved ikke helt hvor mange venner og bekendte de tænker jeg har, men de fortalte at de havde startet et "milage program", så hvis I bruger mit kort, samler jeg miles hos dem, man kan da også point over alt ;)
     
    Nielspg, banditten, MaleneChristensen og 14 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side