Tak! - mail fra Rickard Gustafson

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 30/9/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,840
    "Synes godt om" modtaget:
    8,841
    Point:
    113
    fik dette brev her i nat, utroligt at SAS CEO skriver klokken 03.29 om natten og så til mig :)

Han nævner blandt andet, at jeg får mere ud af medlemsprogrammet i den kommende tid, så vi skal holde øjne og ører åbne.. - spændende, vil ihvertfald være selvmål, hvis der ikke kommer noget konkret ud af det...

Vi må have rygtebørsen igang, hvad tror i der er på vej?

Capture.JPG

jefi99 "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    994
    2,042
    Point:
    93
    Ja, den stakkels mand har ikke fået meget søvn i nat :) :)

Det er nok ikke så meget et gæt, som et (urealistisk?)håb, hvad med bare to upgrade vouchers om året til diamant, og en til guld??
    Genindførelse af softblock (GANSKE GRATIS) så hvis jeg var Gustafson ville jeg kæmpe som en flue i edderkoppens spind for at få dette til at virke igen!!!!
    Bedre "genkendelse" af de mest frekvente flyvende, igen ganske gratis, men en af de små ting der virkelig betyder noget (that extra mile) kig på Emirates OG LÆR!!!!
    Mere attraktive gaver i Diamant goodiebag, jeg har selv både netflix og mofibo, come on, det er en gave min søn ville blive glad for, og concierge service kan man få allesteder. (høretelefonerne ramte SAS plet med, og min hustru er meget glade for mine :) )

Dette var blot et par tanker...

GOD DAG!! (skal være i AAR om 40 min.) :eek::eek:

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Genindførelse af soft block bliver der ihvertfald kigget seriøst på p.t. - bl.a. pga. en henvendelse fra brugerne på Bonusfeber.no - Man kunne jo håbe på at det blev en officiel gode.

Har tidligere forsøgt at fiske lidt hos EuroBonus omkring forbedringer m.v., men de er ikke meget for at komme med lidt godbidder.

Seneste antydning jeg fik var nogle forbedringer på det svenske AMEX-kort som skulle komme senere i år, men det er jo ikke så relevant for kreditkort-ulandet Danmark ;)

Årlige UG vouchers til EBD og EBP ville være super. Evt. også til EBG.

Et forslag kunne være:

EBP: 2 årlige - systemwide
    EBD: 1 årlig systemwide + 1 årlig shorthaul
    EBG: 1 årlig shorthaul

Sådan en goodie var noget jeg virkeligt ville sætte pris på. Desuden ville det ikke koste alverden, da SAS evt. kan lave begrænsninger på dem eller gøre dem alle til standby UG som kan bruges i gaten.

For EBP og EBG kunne man evt. give mulighed for at få dem confirmed.

Om SAS IT kan håndtere det er så et andet spørgsmål. Men som standby i gate UG kan man indføre det uden SAS IT's involvering.

Men det bliver spændende at se om det bare er tom markeringsnak eller der rent faktisk er nogle forbedringer på vej. For EBD tror jeg der vil komme flere forbedringer - det er ihvertfald hvad jeg har hørt på "vandrørene" - men præcist hvad har jeg ingen anelse om.

4. Frequie

Frequie VIP medlem

Beskeder:
    301
    441
    Point:
    63
    Jeg synes de skal fjerne deres Goodie Bag.

I stedet skal de lægge hovedet i blød og se hvordan de kan skabe værdien for os via FLYREJSER og ikke alt muligt gøgl som tivoli events, høretelefoner etc. Og som SAS jo skal betale for med cash.

Hvis de fik disse tre implementeret, så kan de for min skyld fjerne deres goodie bag - og jeg ville blive meget glad :)

1) Stand-by upgrade vouchers
    2) Soft-blocking
    3) Klar op-up prioritering i rækkefølge som bliver ført ud i livet: EBP->EBD->EBG

Henrik Olsen, THammer, obs og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Helt enig.

Det ville være billigere for SAS og en fordel for de rejsende.... Fokus på rejseproduktet fremfor alt mulig andet.

Måske endda valget mellem at give guldkort væk eller istedet nogle UG vouchers.

obs "Synes godt om" dette.
  6. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    Shorthaul upgrade voucher kunne jo lige så godt være en sandwich og drikkevare billet, forskellen er vel den samme, så den giver jeg ikke meget for. Selvfølgelig kunne et årligt antal af disse biletter være fint, ligesom united 1K får 10 Beverage vouchers (og tror guld, eller i hvert fald plat også får et par stykker?). De skulle så kunne bruges både intra EU og hvis du er på i GO på longhaul.
    Standby longhaul upgrades ville være noget værd, og der er jo stadig 3 klasser, så mulighed for at lege lidt med at EBP i alt 6 klasses opgradering, EBD 4 og EBG 2 eller lignende, og så skal der selvfølgelig være en klar prioritet..

Schwert og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  7. obs

obs VIP medlem

Beskeder:
    757
    930
    Point:
    93
    Modtog også omtalte mail fra Rickard i nat :)

Jeg håber da også at de vil begynde at fokusere på oplevelsen ombord, i stedet for at introducere alle mulige andre tiltag. Det er fint nok med opgradering af lounges, tilbud om køb af alle mulige partnerprodukter, m.m. Men det vigtigste produkt i et flyselskab må jo være selve rejsen, og her tror jeg da nok at SAS kan forbedre deres produkt.

8. THammer

THammer VIP medlem

Beskeder:
    758
    1,620
    Point:
    93
    Jeg modtog også den omtalte mail. Den er lidt ala den mail der kom kort tid efter de var lige ved at lukke og slukke.

Jeg er helt enig med @Frequie her. Det gælder for SAS om at få os lokket tilbage i sardindåsen til endnu en omgang fiskefrikadeller med laks! Det tror jeg ikke på at man gør med en tur i Grøna Lund (eller hvad det nu var) eller alt muligt andet tingel tangel. Det er selvfølgelig nice at få sig et par gode høretelefoner...men det får det dig til at flyve SAS igen?

Uanset hvad er det helt sikkert at vi aldrig bliver 100% enige om hvad der skal til, men lad os håbe at SAS med de nye tiltag som Rickard omtaler rammer rimelig bredt.

Jeg er pt kun en sølle EBG...men går alt efter planen kan jeg inden nytår rykke op til eliten som Diamond ;)
    Any way...lad os se hvad der sker.

jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,179
    6,179
    Point:
    113

Måske endda valget mellem at give guldkort væk eller istedet nogle UG vouchers.[/QUOTE]
    Jeg er helt enige i dette. Lad os nu starte med det som tæller for os der rejser meget....

Et eksempel var min sidste tur til SFO med SAS og der kom jeg næste 2 timer før i gaten for en opgradering fra Plus til Business. Foran mig stod der to EBS og de bad om upgrade fra Go til Business og fik det. Da det var min tur som nummer 3 var der ingen pladser grundet deres "first come first serve" princip. Dette er noget jeg kender til, men jeg syntes bestemt ikke det er optimalt og bliver lidt børnefornærmet når jeg som skulle have status og dermed være et skridt foran ikke får det på noget der virkeligt tæller for mig.

Dertil kom der en gut fra Sverige som fik at vide fra loungen i ARN at har var "først på listen". Prøv lige at forestille sig hans skuffelse da han som EBD kom til gaten og fik at vide at han nu var nummer 2 i køen til ingen pladser....

Sidste ting er at den mail vi fik kom en del timer efter NO fik deres så chefen har haft meget travlt med at skrive mails til os alle og sende det ud i bunker med DK som sidst på listen :)

10. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,816
    3,205
    Point:
    113
    Stadig ingen mail til mig... kun EBG, men andre EBG'er har da fået den!

11. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,840
    8,841
    Point:
    113
    @tbh - jeg er EBG, måske den er røget i Spam, men måske han var træt, klokken var jo også 03:29 da han skrev den mail :)

Schwert "Synes godt om" dette.
  12. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Der kan sagtens glippe et navn på listen når man skal skrive så mange mails. Send ham en mail istedet og hør om han ikke lige kan sende den igen ;)

13. Flemming Poulsen

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    For at følge lidt op på opfordringen fra @Kristian i første post omkring rygtebørsen, så har jeg lyttet lidt på vandrørene i Stockholm og der går ganske stærke rygter (som jeg nu har hørt fra en del forskellige folk) om at der i løbet af efteråret kommer nogle ændringer/forbedringer til EB. Ingen aner dog noget som helst om hvad, hvor meget og hvordan...

Så om ikke andet kan det være lidt benzin på rygtebørsens bål ;)

Senest redigeret: 1/10/14
    Kristian, Schwert og Henrik Olsen "Synes godt om dette"

Del denne side