Thai air priser januar

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af E02zar, 24/9/18.

1. E02zar

E02zar VIP medlem

Beskeder:
    254
    "Synes godt om" modtaget:
    526
    Point:
    93
    Hejsa

Er der nogen der har erfaring med om Thai kommer med lidt tilbud her i efteråret til Bangkok med afrejse til januar?

Pt har jeg fundet Emirates til 3700 kr hvilket jeg syntes er en god pris. Thai ligger på 6700 kr.
    Jeg betaler gerne lidt mere for at flyve direkte, men syntes 3000 kr er lige i overkanten.

På forhånd tak

Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  2. Offlyer

Offlyer Where is my SK937?

Beskeder:
    1,081
    3,553
    Point:
    113
    Januar er højsæson. Thai ligger notorisk højt på prisskalaen. Jeg vil ikke forvente noget der kommer bare tæt på EK - hvis noget overhovedet.

Har det ligesom dig. Hvis der er direkte fly, så er jeg på det. Men 3.000 x4 så begynder det at ligne rigtige penge. Tidligere kunne jeg også retfærdiggøre det med god service på Thai - men den tur jeg havde i sommers på BKK retur var langt fra imponerende.

Jeg ville booke EK - betale ekstra for vinduesplads for 1. sal på CPH-DXB og retur. Og få en ganske udemærket tur.

Daniel K, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  3. jakobv84

jakobv84 Popcorn VIP medlem

Beskeder:
    3,761
    8,840
    Point:
    113
    For mig betyder flytider på døgnet også en del. Jeg foretrækker menneskelige afgangstider og at begge veje er natfly. Sidste år fløj vi Finnair, i år er det Lufthans. Begge er meget billigere end Thai, dyrere end EK/QR, men kortere tid i luften og bedre tider på døgnet.

Michael Wahl og Henry "Synes godt om" dette.
  4. E02zar

E02zar VIP medlem

Beskeder:
    254
    526
    Point:
    93
    EK er meget fornuftige med tider og mellemlanding. 2,5 time ud og 1 hjem. Samtidig er størstedelen natflyvning. Det eneste jeg bare tænker er, om jeg skal booke med EK eller om jeg skal satse på at nogle af de andre kommer med udsalg...

Henry "Synes godt om" dette.
  5. Nj4220

Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

Beskeder:
    1,469
    4,251
    Point:
    113
    Vi har booket CPH-Phuket med Turkish til 6000kr. 26/12 - 10/1, rejsetider hhv. 15t ud og 17t hjem..

6. SophieHendriksen

SophieHendriksen #Forstadsfruen

Beskeder:
    2,184
    8,800
    Point:
    113
    Jeg erindrer ikke, at jeg har set CPH-BKK billigere end 3200 DKK med mellemlanding. Som de andre påpeger, det er højsæson, jeg kan ikke forestille mig TG kommer under 3700. Hvis ruten er fin og passer dig, så skynd dig og tryk på knappen.

Del denne side