Til Chicago, New York, Washington med 25% rabat i SAS GO

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 13/5/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    MARK, Flemming Poulsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  2. Christian Løn

Christian Løn VIP medlem

Beskeder:
    264
    438
    Point:
    63
    Det er et rigtig fint tilbud - helt sikkert værd at overveje:) er der nogen der ved hvordan vejret er i Tokyo i marts?

Christian

3. silferlood

silferlood VIP medlem

Beskeder:
    192
    355
    Point:
    63
    'Kun' 25% off, men ändå en go deal syns jeg då SK inte tar fuelcharge på bonusrejser.

4. MARK

MARK Guest

Øv.... Har lige brugt 2x60.000 på retur til New York i December 2014.

5. DanielG

DanielG Nyt medlem

Beskeder:
    5
    3
    Point:
    3
    Afbestil og bestil igen?

6. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    8,942
    Point:
    113
    nej, hellere bestil og afbestil gammel rejse...

Flemming Poulsen og MARK "Synes godt om" dette.
  7. MARK

MARK Guest

Fin pointe, men har været rimelig flittig til at få brugt point så jeg er helt i bund.

Kan man bestille en ny og annulere den gamle i samme omgang eller kunne man evt. ringe til support og få dem til det?

Uanset så fik vi de afgange vi gerne ville ud og hjem så det er jo også værd at tage med.

8. DanielG

DanielG Nyt medlem

Beskeder:
    5
    3
    Point:
    3
    Da jeg for et par uger siden ringede for at annullere en bonusrejse tog det et par minutter, og pointene kom ind på kontoen straks derefter. Du kan prøve at spørge supporten om de vil. Det er der i teorien ikke noget der står i vejen for!

9. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Nu har jeg ikke lige regnet på det om det kan betale sig mht. et evt. gebyr, men det er vel muligt at ombooke en bonusrejse. Hvis de "ombooker" dig til samme afgang i kampagneperioden må prisen vel gå ned og de resterende point komme tilbage på kontoen. Er dog lidt i tvivl om denne kampagnepris kun gælder ved online bookiner. I vilkårene står der bare "kan bookes online" ... ikke "skal bookes online".

Ihvertfald synes jeg det er et opkald til EB værd - for at tjekke. Evt. se om der stadig er ledige pladser på jeres afgange, hvilket det uanset kræver.

MARK "Synes godt om" dette.
  10. MARK

MARK Guest

Tak for de gode råd, det kan ihvertfald ikke skade at ringe som det første imorgen. Så må vi se hvad et guldkort og tro støtte gennem årene kan blive til. Update følger.

Christian Løn "Synes godt om" dette.
  11. DanielG

DanielG Nyt medlem

Beskeder:
    5
    3
    Point:
    3
    Bare til info er der ingen gebyrer for at annullere en EB-rejse :)

MARK "Synes godt om" dette.
  12. MARK

MARK Guest

Update: Tjekkede som det første imorges hvilke mulige afgange der var men vores nuværende (tidligt ud - sent hjem) var der ikke.

Efterfølgende ringede jeg til EBG customerservice (1 min ventetid :)) - fik fat i en meget motiveret og hjælpsom medarbejder der straks tjekkede. Hun sagde det jo var en måned siden jeg havde bestilt men hun ville undersøge sagen.
    Kort efter vente hun tilbage og sagde mine nuværende afgange var ikke tilgængelige hvis jeg ville ændre mine billetter til andre afgange kunne jeg godt få rabatten og hun kunne gøre det for mig, ligeledes havde der været ledige afgange på mine nuværende reservationer kunne hun også have tilbageført differencen - og ingen gebyrer eller noget.

Meget flot håndtering SAS - god service og fair behandling :)

Henrik Olsen, Flemming Poulsen og Christian Løn "Synes godt om dette"
  13. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Godt at høre. Altid dejligt når man møder gode folk i kundeservice :)

14. Simon Toft

Simon Toft Guest

Tak for info.. Overvejer seriøst en tur i november til New York.. 5000 kr,- for en uge.. Værd at overveje. :)

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side