Tip: Bonusfeber.no event med Emirates

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 27/6/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Vores venner i Norge arrangerer et super interessant tur med Emirates fra OSL ifm. rutestart af OSL-DXB.

Se mere her - men skynd dig hvis du er interesseret. Over halvdelen af pladserne er væk efter kun få timer:

http://forum.bonusfeber.no/threads/...er-velkommen-til-oslo-bli-med-til-dubai.1343/

Foreløpig program (datoer og flighter bekreftet, men programmet i Dubai kan få små endringer)

2. September

kl. 1100. Vi møtes på OSL, sjekker inn og deltar i festivitetene der.

Kl. 1355 EK160 tar av mot Dubai med vår gruppe ombord.

Kl. 2250, ankomst Dubai, buss til Park Hyatt som er vår vert i Dubai.

3. September
    En dag med Emirates. Denne dagen legges det opp til besøk på Emirates HQ der man får møte deler av ledelsen, diverse tours av teknisk, flight sims og en del WOW overraskelser som vanlig når vi setter sammen ett program.

Kvelden den 3. september inviterer Hyatt / Emirates på fest

4. September

kl. 0700. Retur til Oslo man kan velge å bli en dag ekstra og delta på ett program satt sammen av Arabian Adventures.

So there you have it!

Priser (som selvsagt opptjener vanlige bonuspoeng)

Economy Class t/r all in: 2153 NOK
    Business Class t/r all in: 6.253 NOK

Dobbeltrom på Park Hyatt Dubai med frokost, pris rundt 800 AED per natt, venter på endelig bekreftelse

Opplegget i Dubai er gratis.

OBS! Begrenset antall plasser! Vi har kun 50 plasser tilgjengelig, så er du interessert, vennligst post under snarest. Først til mølla som vanlig

jefi99, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  2. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Jeg kan oplyse at jeg har skrevet mig op i rækken for en billet til denne tur og det ville da være super om andre fra DK ville med :)

Hilsen
    Henrik

3. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Jeg har tentativt skrevet mig op til Business. Skal dog lige have styr på barnepasning m.v. på hjemmefronten. Men regner med at tage med på turen :) Fedt hvis andre også ville med.

4. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Jeg kan oplyse at jeg skriver 2 mere på listen her fra DK. Det er Mina og Ole som gerne vil med. De er dog ude at rejse lige nu så jeg fik lige en besked om jeg ikke lige kunne skrive dem på listen. Hermed gjort :)

Hilsen
    Henrik

5. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Jeg er desværre ude at rejse denne weekend. Hemmelig destination!

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Uhhh - hemmelig destination - det lyder spændende - du er en slags 007 :)

jefi99 "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Nej. Vi er 12 gutter, der skal afsted. Kun de to arrangører ved hvor vi skal hen. Resten får det først at vide, når vi er i lufthavnen. Arrangørrollen bliver der trukket lod om. Sidste år endte vi i Madrid.

Flemming Poulsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Det er fedt med sådan en rejseklub. Spændende når du skal arrangere turen for så ender de nok i Singapore via Guam eller sådan noget på en Error Fare :)

Kenneth K, Kristian og jefi99 "Synes godt om dette"
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Hmm, kunne godt overveje det, men for i hede hule hel**** Dubai... Har været der tre gange i år allerede! Hvordan skriver man sig op?

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Dubai er nok mest fordi at Emirates har en base der :)

LINK: http://forum.bonusfeber.no/threads/...kommen-til-oslo-bli-med-til-dubai.1343/page-3

Du skal dog oprette dig på NO forum siden da der ikke er link imellem de forskellige lande.

Hilsen
    Henrik

11. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,022
    2,107
    Point:
    113
    En super tur til en ufattelig god pris!!!!

I skal alle unde jer denne oplevelse og så til ca. 5000 DKK på business, det er simpelthen næsten tyveri, Emirates Business er og bliver en klasse for sig, og ingen tvivl om at der bliver gjort ALT for at det skal spille på sådan en rute debut.....

Så hvis i har mulighed så tag med, hvis i vil opleve Dubai på 24 timer (med den ekstra overnatning) så kan jeg anbefale at købe en døgn billet til Big Busses, der kan i som i alle storbyer springe af og på, og efter 24 timer har i alligevel set alt hvad der er at se ;););)

Hvis nogen mangler restaurant tips så sig bare til, man har vel et tip eller to efter 28 ture til sandkassen på to år.....

/schwert

Kenneth K og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Det er rigtigt at prisen er super god - og vi er glade for at vi har kunnet fremskaffe denne :)

Desværre er business pladserne allerede besat og venteliste er startet. Der har simpelthen været så stor interesse for denne tur at vi har kunne afsætte samtlige 42 pladser på business class på denne afgang og flere til.

Der er dog forsat pladser tilbage på økonomi.

Men er der så mange fra DK som er interesseret i det så kan vi prøve at se om vi kan få stablet et lignende arrangement på benene ud af CPH og så med Schwert som tour guide rundt i sandkassen :)

Hilsen
    Henrik

Epal, Schwert, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. jefi99

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Ja, kan vi ikke lige få lokket en A380'er til CPH - bare en enkelt dag, så booker vi hele overetagen. Den klarer du lige, @Henrik Olsen ;):D:p

Kenneth K, Kristian, Henrik Olsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  14. Simon Toft

Simon Toft Guest

Jeg kunne godt være interesseret i en tur fra CPH. ;-)

Kenneth K "Synes godt om" dette.
  15. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Jo - det fixer vi lige at de gør - måske vi skal have lidt flere til at bruge vores forum aktivt før vi kan starte noget op i den størrelse da vi nok skal have lidt flere der vil bestille end dem vi er lige nu - så ud med jer og få flere aktive medlemmer, så kan dette på sigt sagtens være en mulighed :)

Vi kigger aktivt på det efter NO delen og ser om ikke en lille ekspedition kunne arrangeres. At det lige er i NO er jo pga. deres launch af ruten så det giver lidt mere hype om det :)

Hilsen
    Henrik

jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Venner.. @Henrik Olsen @Flemming Poulsen skal vi ikke have en trip report eller noget fra turen.. - kan jo forstå, at der var et par stykker der drak sig i hegnet og ikke nåede flyveren hjem, Nordmænd :D:D:D:):):)

Flemming Poulsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  17. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Der kommer en masse fra os hen over de næste uger. Jeg sidder med et par ting som jeg laver hen over weekenden :)

Og jeg kan bekræfte at 4 personer ikke kom hjem i går med den planlagte afgang :)

Nicki Lolk Sørensen og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Norske fuldebøtter... - muahhaaa, men så har det sku da været en god tur dernede..

Kenneth K og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  19. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Ser ud til, at der er kamp om kunderne i Norge eller rejse-/købelysten er på nedadgående... - alligevel en nedgang der er til, at føle på...

http://www.check-in.dk/emirates-skaerer-paa-oslo-rute/

Det her er ret stærkt:

"...I de første syv måneder siden Emirates indsatte kæmpeflyet på ruten til København har omkring 185.000 passagerer rejst med A380´eren til og fra København. Det svarer til 434 passagerer per afgang og dermed en belægning på næsten 71 procent. I nogle perioder har der dog været en lavere belægning. Således rejste 19.593 passagerer på ruten i maj måned, hvilket betød 316 passagerer i gennemsnit og en belægning på blot 51 procent..."

Lige lidt hovedregning, hvis hver passager i snit lægger 4.500kr og der er 185.000 passager, så er det en omsætning på: 832M DKK på syv måneder.. - det er ok

isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  20. Kenneth K

Kenneth K VIP medlem

Beskeder:
    190
    440
    Point:
    63
    Også her, Henrik og Flemming, kom så I ligger vel ikke efter de nordmænd ;-)

Del denne side