Tokyo - På egen hånd

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Haris Alikalfic, 24/4/16.

  1. Haris Alikalfic

    Haris Alikalfic Nyt medlem

    Beskeder:
    10
    "Synes godt om" modtaget:
    22
    Point:
    3
    Jeg er så småt begyndt at lege med tanken om at skulle besøge Tokyo for første gang. Men da jeg aldrig har været i den del af verden, er jeg lidt nervøs for, om det er komplet umuligt at finde rundt i et kæmpe kaos som Tokyo.
    Jeg har trods min unge alder på 21 allerede være i New York, 2 x Dubai, Istanbul og diverse europæiske storbyer på egen hånd, som har fungereret helt gnidningsfrit. Jeg vil derfor gerne høre lidt om folks erfaringer med at bevæge sig rundt fra by del til by del, og er alt oversat til engelsk på diverse metrostationer?
     
    jefi99, Beaglen og Baadsgaard "Synes godt om dette"
  2. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Vil forslå du læser lidt i denne tråd hvor flere herindefra byder ind med tips om Tokyo
    https://insideflyer.dk/forums/threads/tip-til-tokyo.1630/
    Ellers kan du bare spørge løs, Tokyo er en meget nem by at bevæge sig rundt og alt står på engelsk på metrostationerne
     
    Henry, jefi99 og Beaglen "Synes godt om dette"
  3. HenrikAmby

    HenrikAmby VIP medlem

    Beskeder:
    93
    "Synes godt om" modtaget:
    327
    Point:
    53
    Jeg er der selv på egen hånd d 12. - 15. august, så hvis du booker der, kan vi jo fare vild sammen.. ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Henriksj

    Henriksj Aktivt medlem

    Beskeder:
    72
    "Synes godt om" modtaget:
    153
    Point:
    33
    En asiatisk storby er et kulturchock ift. vestlig ditto men det skal ikke holde dig tilbage. Metro i Tokyo fungerer rigtigt godt og gøre det nemt at komme rundt, navne på stationer vil for det meste også stå på engelsk. Linierne er også farvekodet.