Fik lavet en årsoptælling af artiklerne og besøg i 2017. LINK: https://insideflyer.dk/top-20-mest-laeste-artikler-2017/ Top 20 listen er: Lej et privatfly Guide til EuroBonus 2.0 Check flight availability gratis online SAS serverer nu en nordisk kaviar service i deres Business Class Spektakulær sidste airberlin take-off og landing i Düsseldorf Hilton lukker og slukker i Danmark Hvad koster et Airbus fly egentlig? Se hvor mange fly der er i det Europæiske luftrum hver dag SAS Business Class – Past, Present & Future Luksus i luften: Se alt om den nye Singapore Airlines First Class Suite og Business Class Sidste nyt fra pressemødet i Aarhus – Her er de nye SAS ruter Menzies Aviation åbner Eventyr Lounge i Københavns Lufthavn – Se de første billeder her Hong Kong – En Quick Guide! Anmeldelse: New York på Business Class med SAS Med Singapore Airlines på økonomi Anmeldelse: Med Norwegians Dreamliner på Economy Sådan kan du besøge dele af Kina uden et visum Udskiftning i SAS – Eivind Roald stopper Mine 25 år som EuroBonus medlem Breaking: Første billeder af Emirates nye First Class Suites, Business Class og økonomi kabiner Hvad tænker I om listen. Er den overraskende og var der artikler I tænkte "den burde have været med". Det skal siges at nogle af dem er ældre end 2017, men de er forsat set tit. Det gælder f.eks. nummer 1. Der søges tit på netop dette og derfor får den hver uge mange hit. Glæder mig til at hører fra jer
Ja - det er dælme ærgeligt - for med et par stykker flere af den slags, så ville det blive et godt 2018
Jeg siger tak for det arbejde I gør. Insideflyer.dk er den fedeste rejseside for alle slags rejsende. Jeg håber I har energi til at fortsætte
Vist ingen af mine artikler i top 20. Jeg må arbejde lidt mere på min clickbai^H*host* overskrifter. Spøg til side. Det har været en ren fornøjelse at få et kig "bag skærmene" og endnu mere, at kunne bidrage til, i min beskedne mening, Danmarks bedste rejsemedie. Tusind tak til redaktionen (we know who you are!) og jeg glæder mig til hvad 2018 vil bringe.
Først mange tak for oversigten. Har lige kikket kort på listen. For mig er det klart, at det er de mere "generelle" artikler, der topper. Ligesom SAS og Norwegian naturligvis skal have mange klik. Men jeg undrer mig over, at der tilsyneladende ikke er nogle rejsebeskrivelser på listen. Jeg vil også takke for, at have haft muligheden for at skrive lidt på IF - og regner da med at fortsætte med at skrive lidt i 2018 (nok 3 - 4 artikler hver måned).
Det tænker jeg også er lidt underligt, da det er hvad vi får at vide folk gerne vil læse om. Så der må vi sætte lidt ind i 2018 for at se hvordan dette kan gøres lidt skarpere. Dog er der et par reviews med fra flyselskaberne. Så det kan give os et hint.
Har lige været inde og kikke på, hvor mange gange mine artikler er vist (det er måske opgjort på en lidt anden måde en Henriks top-20. Men jeg undrer mig over, at min anmeldelse af Regus Business lounge i Bukarest er den mest viste (10.859 gange). Derimod kan jeg godt forstå, at anmeldelsen af BB-hotel i Kastrup er vist 10.700 gange. Bundplaceringen er ikke overraskende artiklen om et tilbud på Lufthansas virksomheds-program (vist 351 gange)