Jeg har i dag fået en invitation til at joine beta udgaven af Travelers Gems (går ud fra mange af jer også har dette). Det ser ud til at SAS nu prøver at sprede deres område længere ud end blot at drive flyselskab. Bag Travelers Gems ser det ud til at det er følgende ejere: Det gælder om følgende: Hvis man opretter sig og laver 3 "gems", så deltager man i en konkurrence om 2 flybilletter med SAS. Har I modtaget det og hvad tænker I om dette?
Er det ikke lidt i retning af SAS Travelers Maps, der har været i APP'en i flere år - uden rigtigt at blive noget tilløbsstykke? Og har SAS mon tænkt på at allokere de nødvendige ressourcer til 'moderator'-jobbet?
Jeg tænker lidt det samme - det må vel være svært at tro at SAS kan blive større end ting som Tripadvisor?!!? Der er andre store hotel kæder som netop har valgt ikke at lave noget selv, men at fx. bruge TripAdvisor. Så enig i at det føles som en forkert fokus... og har svært ved at se at de kan lave penge på det.
Så blev jeg tildelt eurobonus point for mit engagement på travellersgem siden. Hele 169 point tikker der ind... Oh well, mange bække små.
Jeg fik 6 point for at oprette 2-3 gems. Det er lidt sødt at få en hel mail for 6 point Nuvel. Syntes ideen er god og vil gerne bruge det fremover.
Er det bedre end TravelAdvisor? Jeg kan ikke rigtigt finde det unikke i det med mindre du optjener point altid på dine gems?!!?
Ofte bliver de større "tripadvisors" lidt for mainstream. Så de små perler bliver overset. Hvis Trevi fontænen er den der scorer højest, har jeg ikke så meget brug for dén guide. Så hellere de her lidt mere nicheprægede guides.
Principielt er vel netop Trevi en 'hidden gem'. Der er altid så #"%¤"&/ mange turister, at man dårligt kan se fontænen.
Andre der studsede over antallet af point som Paul W. blev tildelt i forbindelse med opstarten af Travelers Gem sitet? 8107 point for 11 gems. (kom i sidste nyhedsbrev) Til sammenligning lavde jeg 8 gems af nogenlunde samme kvalitet synes jeg. Det gav 169 point. Mig: 169 / 8 = 21 eurobonus point / gem Paul W: 8107 / 11 = 737 eurobonus point / gem. Det undre mig en smule må jeg sige...