Treat your self with an upgrade today

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Kristian, 2/8/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,872
    "Synes godt om" modtaget:
    8,941
    Point:
    113
    Ser, at SAS har disse Flyers liggende i Loungen for tiden, de vil vist gerne have, at vi fyrer nogle penge eller point af! Af interesse, har vi en oversigt eller en ide om, hvad de tager for en upgrade på de forskellige ruter i Gaten?

2015-08-02 22.46.04.jpg

2. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    513
    1,181
    Point:
    93
  3. rasmus.emil

rasmus.emil VIP medlem

Beskeder:
    151
    284
    Point:
    63
    Lagde også godt mærke til sedlen (og bannerne!) forleden. Man kan spekulere i om det er noget vedvarende eller blot her om sommeren, hvor economy på langruterne typisk er overbooket og de alligevel skal opgradere nogen.
    - Hellere kontanter, end gratis opgraderinger til Eurobonus Diamond kunder!:eek:

Vi er vel efterhånden oppe på en del opgraderingsmuligheder med SAS:
    - OptionTown
    - Point opgradering
    - Mail opgradering
    - Kontant ved check-in eller gate

Jeg forestiller mig at de for solgt en del upgrades til Plus, i den nye kabine med hele 56 sæder. Eftersom prisniveauet i denne klasse generelt plejer at være ret højt...

Med hensyn til prisen, ved jeg det faktisk ikke, men i efteråret fra EWR-CPH kunne man købe opgraderinger til Plus for 150$ og 400$ til Business, begge fra Go, forestiller mig det må være omtrent samme prisniveau. Hvis jeg husker det, prøver jeg lige at høre en SAS medarbejder i CPH imorgen om nogle priser...:)

Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,872
    8,941
    Point:
    113
    @Baadsgaard - men den går over på optionstown og var måske mere interesseret i når man er i gaten!

5. Baadsgaard

Baadsgaard VIP medlem

Beskeder:
    513
    1,181
    Point:
    93
    Ahh ja - det gør den også. Det er kun points, man kan se - sorry, min fejl

Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side