Tripadvisor og deres Bonus?

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 27/7/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,841
    "Synes godt om" modtaget:
    8,851
    Point:
    113
    Nu har TripAdvisor ændret deres "Bonus program", dvs. man får nu badges og point, hvor man før var Top Skribent, senior Skribent osv osv. - men hvorfor denne ændring, for jeg får jo ikke noget tilbage, ved at skrive for TripAdvisor. Jeg gjorde det før i tiden, men har ikke rigtigt gjort noget de sidste par år..

Bruger i TripAdvisor?

Jeg synes også, at når hoteller svarer, så er det for "generisk", se dette svar fra sidste anmeldelse af Novotel i Bologna:

"
    Dear Guest,
    First of all thank you for taking your time and give us a feedback concerrning your stay.
    We apologize if breakfast and wi fi didn't respect your expectations and we will put in place the measures to improve it.
    We hope we to regain your confidence and welcoming you again in our hotel.
    ...."

2. jakobv84

jakobv84 Premium VIP medlem

Beskeder:
    2,572
    4,174
    Point:
    113
    Jeg tjekker lige hotellet i 5min inden jeg skal afsted for lige at danne mig et førstehånds indtryk. Hvis det er noget jeg for alvor overvejer graver jeg hotellet frem på FT og læser tråden. Har aldrig skrevet på tripadvisor og har ikke en profil.

3. clager

clager Platinum VIP medlem

Beskeder:
    1,083
    2,791
    Point:
    113
    Jeg synes TA er god for at danne sig et indtryk af hotelstandard og restauranter mange steder i verden - men mange besynderlige ting sker der nu også. F.x. at Krebsegården i København har ligget nummer 1 på restaurant listen foran Noma og Geranium i mange år. Der kunne man godt tro vennerne hjemmefra havde broderet lidt rigeligt.

Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side