Trustedhousesitters.com

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af SophieHendriksen, 13/6/19.

  1. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Normalt er vi ikke så længe afsted i løbet af sommeren, så jeg har ikke helt stået i situationen før. Men vi er væk i lidt over to uger i juli måned, og da det både er højsæson i min køkkenhave og drivhus og vi samtidigt har en hund og pool der skal passes, havde jeg overvejet om vi kunne få nogen til at passe det hele her.

    Mon nogen herinde har prøvetTrustedhousesitters.com?

    Eller hvad gør I andre?
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Lader være med at have hund..:p

    ..spøg til side, vi bruger naboer / familie, fungerer problemfrit...
     
    HenrikM og Henry "Synes godt om" dette.
  3. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN PENSIONISTEN EBD

    Beskeder:
    1,560
    "Synes godt om" modtaget:
    6,715
    Point:
    113
    - Vovsen, det er jo en families guld, skal helst i familiepleje.
    - Jeg havde er hus med 1400 kvm have. Et gartnerfirma holdt græsplænen hele sommeren. Et dobbelt langt fortov blev ryddet for sne og saltet om vinteren af samme firma. Der må findes sådanne firmaer nord for Kbhvn (Rudersdal).
    - Således kunne jeg pendle til Schweiz (ski) og dermed udnytte min lille lejlighed uden spekulationer i mange år.
    - Nu, på ottende år i et nyt rækkehus, heller ingen problemer, stor gårdhave med udelukkende fliser, udenfor stakittet også kun fliser. Kan rejse når jeg ønsker, udendørs arealet klarer sig selv.
     
    SophieHendriksen, HenrikM, Kristian og 2 andre "Synes godt om" dette.
  4. HenrikM

    HenrikM VIP medlem

    Beskeder:
    193
    "Synes godt om" modtaget:
    750
    Point:
    93
    Jamen, hunden skal da på spa-ophold hos nogle kærlige mennesker! Så det var da et aldeles useriøst forslag!

    Derimod har jeg en løsning på de to andre problemer. Tøm poolens indhold ud over køkkenhaven og så skal du ikke tænke på nogen af delene det næste stykke tid ;):p
     
    SebastianBruun og Henry "Synes godt om" dette.
  5. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Jeg har jo lidt fået sat mig i en bøvlet situation med drivhus, køkkenhave og en udestue fyldt med potter med yderligere tomater, peberfrugter og blomster! Det kræver daglig pasning i juli måned :confused: Jeg er endnu ikke helt faldet over et gartner-firma, som også tager sig af sådan noget?

    Nå, jeg nåede slet ikke at kigge nærmere på Trustedhousesitters, da min rideveninde gerne vil passe.

    Jeg ser det dog umiddelbart som et rigtig godt alternativ til at få passet alt på én gang om sommeren, mens det er lidt nemmere bare at sende hunden til pasning om vinteren.

    Jeg er dog stadigvæk interesseret i at høre erfaringer i forhold til en anden gang, hvis nogen herinde har brugt dem eller lignende service.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Jeg kan betro dig, at mine alternative forslag omkring hunden nok ikke havde passeret censor :eek: :eek:
    Læs: Resten af sæsonen. Tvivler på at urterne vil nyde en gang klor.o_O
    Men ja, pasningsproblemet ville være løst.:D:D
     
    HenrikM og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side