Tur/Retur Prag - SAS Plus

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Kristian, 23/11/13.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    SK 767 CPH-PRG
    25OCT13 07:05-08:20
    Airbus A319
    Business Class
    Sæde 3F

I forbindelse med "guldkampagnen" i oktober, købte jeg mig en tur i Plus til Prag. her kommer en lille hurtig Trip report! Turen kostede 2.000 DKK og gav 4.0000 point. umiddelbart ikke en god deal, men jeg havde ikke Guldkort i dag og vidste at mit rejsemønster og aktivitet vil stige næste år, såt tog det som en "investering". Det gode ved Prag turen var, at man var tilbage i København lidt over 10, så man kunne nå en arbejdsdag. Tror vist kun det er folk herinde på det her forum der forstår den her logik :)

Men tidligt afsted skulle man:

2013-10-25 05.52.56.jpg

og der var jo allerede mørkt om morgenen for det var i slut oktober!

Gik igennem Fast Track og der var ingen kø en fredag morgen klokken 06. Gad ikke "Business Class Lounge", for optimerede tiden ved at komme i sidste øjeblik og havde checket ind på "SAS App". Så det blev morgenmad i flyet. Der faktisk var ok velsmagende:

2013-10-25 07.23.58.jpg

Resten af turen ned gik med at tale med en svensk sidemand, der var ude på samme "Guldtur". Så vi er ikke alene om at gøre skøre ting...

Prag viste sig ikke fra sin pæne side, der var meget skyet og kedeligt. Flyet landede lidt før tid og var den fredag morgen nok 80% fuldt.

Overraskelsen fra stewardessen var stor, da vi skulle med hjem og hun kunne ikke forstå eller havde hørt om "Guldkampagnen", og tror vist hun synes det var skørt.

Knytnævetesten bestod også:

2013-10-25 07.02.54.jpg

Selvfølgelig måtte man jo også spise på vej hjem, denne gang blev det en sandwich. i Plus kan man jo vælge frit fra vognen. 2013-10-25 09.29.11.jpg

Attached Files:

jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Tak for din rapport...

Tog selv to rejser t/r til Prag af samme årsag. Og helt enig med dig i at det var en oplagt destination når man kan være tilbage i CPH igen lidt over ti og få noget ud af dagen.

Del denne side