Uber er bare en super ting.

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 6/12/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Uber er på kort tid blevet min favorit på rejser.

    I dag landede jeg i Washington Dulles og skulle til et lufthavnshotel ved Ronald Regan Airport. En tur med taxi ville have kostet USD 80-90,- og med en UberX var der en flat rate på USD 56,-.

    Og med lidt promo og referrals til venner så endte det med USD 50,- i rabat for denne tur:

    image.jpg

    Så kan kun anbefale dette til andre. Det er let og man er sikker på at betale mindre end med en normal taxi tur.

    Det er især de refferal koder som giver hver USD 20,- at bruge i kredit, som er rimelig let at bruge og giver ekstra rabat.

    Er man ikke oprettet som Uber bruger kan min bruges:

    https://www.uber.com/invite/uber-2014-promo

    (andre er velkommen til at dele deres refferal koder også så vi kan få gavn af de USD 20,-)

    Det gælder kun nye konti.

    Det er også en god ide at lave en søgning på Google om der findes en ekstra discount i den by man skal besøge. Især i de nystartede byer er der ofte rabatter at hente.
     
  2. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,051
    "Synes godt om" modtaget:
    4,472
    Point:
    113
    Jeg havde en enorm ubehagelig oplevelse i går aftes, da der blev hacket ind i min Uber konto. Jeg skulle løbende afbestille de mange vogne der blev bestilt og samtidig prøve at lave om på mit password. Det gik så galt og min konto blev spærret. Uber support har så efterfølgende åbnet den for mig igen. Der blev kun trukket 35 dkk, men alligevel.....Og hvordan kan jeg være sikker på, at det ikke sker igen? Nogen der har været ude for det samme?
     
  3. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    572
    "Synes godt om" modtaget:
    1,473
    Point:
    93
    Min første uber tur i Danmark var ikke noget hit. Blev hentet sf en chauffør i en 10 år gammel hyundai i20, chauffør havde ikke gode køreegenskaber. Sparede måske 30 kr. Men ville hellere have taget en normal taxi til den pris.

    I usa synes jeg dog det virker bedre
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har aldrig oplevet noget i den stil. Har 99% positive oplevelser - også i DK.

    Men har hørt at Uber konti er blevet et hit for hackere, da det ikke er til at spore tilbage til hven der rent faktisk har kørt turen og at en tur fra JFK til et sted på Manhatten ikke er en præcis destination...

    Så håber og tror at et stærkt password er sagen til at undgå denne ubehagelige situation.
     
  5. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    101
    "Synes godt om" modtaget:
    102
    Point:
    43
    Jeg har haft gode oplevelser med det i Houston, og tog i forgårs min første Uber tur herhjemme. Fungerede fint, betalte 35 kr. for en tur på under 1km. Når jeg laver pristjek på deres app, ser det dog ikke ud til at man kan spare meget. Østerbro-Lyngby som jeg ofte kører for ~270 kr med taxa ville blive lige over 200 kr.
     

Del denne side