United erfaringer

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Kristian, 11/9/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Nå, men tog mig sammen og købte en billet med United, fra SGN-HKG, HKG-SIN, for den nette pris af 1.377kr + 40kr i ONline ticketing, fair nok 1.417 jr for ialt 6-7 timers flyvning... og på G, så fik 50% point, anyway.. - da jeg kommer til betalingsdelen, mener MasterCard, at jeg skal betale 1.643,98kr - men hov, så er der jo lige pludselig 225kr i forskel.. ok, skal afsted, men bliver alligevel lidt pissed, men får fat i en fyr fra United på deres Call Center i Houston og han siger, ja der må da være en fejl, men lidt hurtig hovedregning finder vi ud af, at United trækker ikke 40 DKK for udstedelse af billetten, men 40 USD.. - men den flinke mand rapporterer problemet til "back-end", de waiver min "online ticketfee", så får billetten til 1.377 DKK..

Så god service til en dum fejl da...

AMJ, danielbirch, jefi99 og 6 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    8,942
    Point:
    113
    Jeg er faktisk lidt overrasket over United, de sender en mail og beder mig checke in, de siger det er smart med App, så "what the heck", en App mere eller mindre, men ret let, man taster sin reservation ind og de tænder kameraet og scanner ens pas, man vælger plads og vupti, har man et Boardingpas (dog virker, eller jeg kunne ihvertfald ikke, få en SMS/Text besked med mit Boardingpas, det fejlede, men virkede nu meget cool).. nå, men der skal ikke meget til, at begejstre mig andet end lidt teknologi!

AMJ og clager "Synes godt om" dette.
  3. AMJ

AMJ VIP medlem

Beskeder:
    154
    297
    Point:
    63
    Uniteds app er efter min erfaring en af de bedre - flight status er super gennemført! Noget de andre Star Alliance godt kunne lære noget af.

obs og Kristian "Synes godt om" dette.

Del denne side