Upgrade med Air Canada

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Schlandy, 19/6/16.

  1. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    har søgt lidt, men synes ikke lige jeg kan finde noget.....
    Kan man opgradere en eco billet, booket i W klasse hos AC, til busines med cash i forkant af rejsen??
     
  2. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Sidst jeg fløj med dem, der var der mulighed for at købe opgradering ved OLCI. Jeg kan desværre ikke huske prisen.
    Til gengæld overværede jeg i CPH en herre, der i gaten forsøgte at købe en opgradering. Han blev afvist og personalet erkendte blankt, at det var fordi de ikke kunne finde ud af at betjene systemet. Der var ledige pladser i C ombord. Det må være en loose-loose situation.
     
    Schlandy "Synes godt om" dette.
  3. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Er der nogen som har prøvet plusgrade med Air Canada. Vil man optjene EB point, i henhold til oprindelig bookingklasse eller den nye opgraderede bookingklasse?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    Du optjener kun point efter oprindelig klasse desværre. Har lagt et bud på en rejse om måneds tid, men så lavt som muligt da jeg anser det for mindre attraktivt end f.eks. SAS, hvor accepteret bud giver flere point.

    Se side 8 her:

    https://www.aircanada.com/content/dam/aircanada/portal/documents/PDF/en/AC-Bid-Upgrade-FAQ.pdf
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. OIB

    OIB VIP medlem

    Beskeder:
    197
    "Synes godt om" modtaget:
    622
    Point:
    93
    Tak, det havde jeg allerede læst tidligere. En ting er hvordan miles bliver tilskrevet Aeroplan, jeg tænkte bare, om nogen har erfaring med hensyn til EuroBonus - altså om det stadig kun er oprindelig bookingklasse man får point for. Måske det er det samme, som er gældende? :rolleyes:
     
    Søren S og Henry "Synes godt om" dette.
  6. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    97
    "Synes godt om" modtaget:
    307
    Point:
    53
    Det føler jeg mig ret sikker på, men ved det ikke med sikkerhed. Måske har andre mere erfaring?
     
    OIB og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side