Ups - det gjorde jeg bare ikke...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Kristian, 30/12/15.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Ahh, vi skal da have en tråd med de "dumme" ting man gør, når man rejser.. tænkte lidt på klassikeren, man har bestilt en flybillet til en forkert dato, så ja den lavede jeg engang:

Capture.JPG

ohh no, det skulle sku være en måned før:

Capture1.JPG

ja, ok, det var med flydubai, så den ene billet blev krøllet sammen..

Her for nyligt lavede jeg en rigtig dum ting, nemlig:

Capture2.JPG

muahhaaa, tror sku nok, at jeg havde fået mere ud af mine 50K hos CC end 5K SAS.. dang...

Hvad med jer?

Flemming Poulsen, Beaglen, RasmusH og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

tbh Flying Spaghetti Monster

Beskeder:
    1,855
    3,281
    Point:
    113
    Som nævnt i en anden tråd i sidste uge havde jeg bestilt 3 måneder over jul til i Bruxelles i stedet for 3 dage op til jul :p
    Har ligeledes en gang fløjet til CDG på 2 billetter over ARN i forbindelse med en bonus challenge og dårlig availability på CPH-CDG... Sjovt nok var der også 2 ben der der ikke helt passede sammen...

Flemming Poulsen, Beaglen, RasmusH og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,223
    6,274
    Point:
    113
    Jeg er mødt op i en lufthavn i USA 24 timer for tydeligt. Det var en del år siden hvor jeg ikke lige havde luret det med afgang kl 00:25 og at datoen altså skifter ved midnat.

Så havde booket forkert dato hjem og check ind agenten smilte sødt og hjalp mig og kæresten på flyet efter hun selv havde brugt 5 min på ikke helt at lure hvorfor hun ikke kunne finde os på flyet nå nu hun så på papirbilletten at vi skulle med - blot 24 timer senere :)

mhsalv, Beaglen, Flemming Poulsen og 4 andre "Synes godt om" dette.
  4. RasmusH

RasmusH VIP medlem

Beskeder:
    141
    308
    Point:
    63
    Hehe, jeg har stået i Cape Town lufthavn sammen med konen, på vej til Johannesburg med store problemer med at checke ind. Check-ind maskinen ville bare ikke finde vores reservation. Jeg henvender mig derfor efter flere forsøg til flyselskabets kontor i lufthavnen, hvor de lidt måbende kigger på mig og siger, at de venter på os i JHB...

Jeg havde selvfølgelig booket JHB-CPT og ikke CPT-JHB... Måtte købe to nye billetter, hvorefter de, meget flinkt, kunne skifte returrejsen rundt uden gebyr.

Flemming Poulsen, Beaglen, clager og 3 andre "Synes godt om" dette.
  5. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Tror jeg har fortalt om det før herinde, men jeg har stået et sted og insisteret på min hotelbooking, selv om de påstod, at der ikke var nogen.

Jeg havde bekræftelsen udskrevet på papir fra hotels.com og hotellet kunne kun give mig ret i, at den burde være ok, men den var åbenbart ikke gået igennem til dem.

Efter et godt stykke tid fandt vi ud af, at bookingen var foretaget på korrekt dato, men præcis et år bagefter.

Heldigvis var der ledige værelser, så jeg skulle ikke sove på gaden, men jeg blev godt nok rød i hovedet.

mhsalv, Flemming Poulsen, jefi99 og 4 andre "Synes godt om" dette.
  6. Beaglen

Beaglen VIP medlem

Beskeder:
    151
    395
    Point:
    63
    Alle ved, at franskmænd helst ikke vil snakke meget andet end fransk - også selvom man befinder sig i Paris. Med det in mente tog min veninde og jeg i 1999 på en kombineret ferie med 4 dage i London og 3 dage i Paris. Vel ankommet til vores hotel i Paris, ville jeg selvfølgelig høre de to mandlige receptionister, om de talte engelsk. Jeg havde i hovedet øvet mig på sætningen, men fik i stedet for sagt på fransk: "Parlez-vous Francais"? (taler I fransk?) Det gjorde de selvfølgelig sjovt nok og som om at det ikke var nok, svarede den ene af receptionisterne mig tilbage: "Yes, and we speak English too!....." Hi Hi,...årrrhhh det var både pinligt og sjovt på samme tid og selv den dag i dag, kan min veninde stadig drille mig med dette :p:D:rolleyes:

obs, Peter F., tbh og 7 andre "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

alexanderln Stealth Member

Beskeder:
    1,818
    3,540
    Point:
    113
    Jeg har stadig til gode at dumme mig fælt med billetter etc - men har da spurgt om "champions" i omeleten og om "kitchen roll" da jeg var mindre.
    Og så betalte jeg 2 * 30 $ for et visum til Egypten jeg ikke havde brug for - der så jeg dog rødt og for tilbage til snyderen og fik mine penge tilbage. Jaja, snyderiet starter allerede inden immigration i SSH...

Derudover har jeg vel nok dummet mig over ikke at have et FF medlemsskab inden jeg blev 18... kunne have skrabet en masse sammen hos UA el. lign., men det er nok for sent at retroclaime ;)

Beaglen, tbh, Flemming Poulsen og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    297
    443
    Point:
    63
    Sidste år sep/okt skulle jeg til norge. En by som hedder Drammen. Jeg har prøvet at kikke lidt på nettet men alt var udsolgt. Virkede bare mærkeligt. Så skrev jeg en mail til Scandic i Drammen. De forklaret mig at der var en lægemesse så hele byen var optaget. Jeg spurgte så om de ikke kunne presse mig ind. havde brug for 2 værelser. 1 til mig og 1 til min bror. Den venlige dame skrev tilbage at min bror havde de ikke plads til men jeg kunne godt få et værelse. Jeg var glad. Bookede og betalte med det samme. Selve dagen skrev jeg at jeg ankommer sent så de må ikke gi værelset til en anden. Ville lige minde dem om at jeg har betalt. Jeg kørte fra DK med kone og 3 små børn. Ankommer til hotellet kl 03. Og receptionisten kan ikke finde min reservation. Jeg bliver lille bitte smule irriteret. For et mindre raseri anfald. Jeg har kørt hele natten fra dk og jeg er pisse træt bla bla bla. Jeg har en bekræftelse på mit værelse (mens jeg vifter med min tlf) Receptionisten siger må jeg se. Jeg viser og han siger men det er til 2016. :eek::eek::eek: Så jeg napper min tlf tilbage. Siger undskyld mange gange og ud af hotellet. :oops::oops::oops:

mhsalv, Beaglen, jefi99 og 5 andre "Synes godt om" dette.
  9. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,876
    8,942
    Point:
    113
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  10. Ali Taran

Ali Taran VIP medlem

Beskeder:
    297
    443
    Point:
    63
    Skulle ned og besøge min søster i Drammen. Men ville ikke belaste hende. Hun bor i 4 værelse lejlighed med 4 børn. Jeg viste hele byen var udsolgt. Så jeg ringede til min søster kl 04 om morgen. Sagde vi var kommet lidt tidligere end vi havde troet. Så vi crashede hos hende til noget meget tidlig morgenmad. Lige så snart vi var hjemme hos hende fik jeg noget net. Fandt hotel 30 km derfra. Så kørte vi på hotel ved 11 tiden. Og sparede en overnatning :cool: . Skal lige siges at jeg fik min penge tilbage fra scandic også. Men efter 4 dage kørte vi hjem igen:D

mhsalv, Beaglen, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side