Vælge sæde før betaling

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Monty J, 27/7/14.

  1. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Hej,

    Turen går til San Francisco og mine lange ben ønsker at være sikker på et godt sæde (seatguru) inden jeg gennemfører bestillingen.

    Prøvede lige hos SAS online booking men kunne ikke vælge sæder før jeg har indtastet kreditkortnummeret / bestilt ? Chattede også med SAS som bekræftede dette... :(

    Hvad gør I for at sikre et godt sæde inden booking? Btw, det behøves ikke være SAS.
     
  2. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Du kan, hvis du gerne vil flyve med SAS, vælge at booke billetten og derefter se om du kan få den plads du ønsker. Er det ikke tilfældet, kan du altid afbestille billetten inden for 24 timer og få alle pengene retur. Det vil selvfølgelig lægge beslag på pengene i nogle dage, indtil de er refunderet, og er derfor heller ikke optimalt. Jeg håber også meget at SAS vil tage sig sammen og få det ændret (sammen med en generel overhaling af deres hjemmeside).

    Ellers ved jeg at du hos United har mulighed for at vælge sæde før du gennemfører bestillingen.
     
    Henrik Olsen og Monty J "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Eftersom flere og flere selskaber begynder at kræve penge for sæderne så bliver sædevalget altid sendt til sidst i processen.

    Du kan bruge værktøjer så ExpertFlyer til at se om der er netop det frie sæde du ønsker - dog koster denne service USD 9,- per måned i brug for PRO udgaven. Men gratis udgaven lader dig lave seat alerts gratis - læs her.

    Men det kan spare en for megen tid (sædeoversigten er kun en af mange funktioner i ExpertFlyer).

    Er det en enkelt afgang vil jeg gerne slå den op for dig - i så fald lige skriv retur i tråden hvilken dag og rute du vil kigge på :)

    Hilsen
    Henrik
     
    Monty J "Synes godt om" dette.
  4. Monty J

    Monty J Nyt medlem

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    17
    Point:
    3
    Genialt, tak! ExpertFlyer har 5 dage gratis pro trial, så den prøver jeg.
     
  5. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Men du betaler naturligvis ALTID med kreditkort (og ikke Visa/Dankort) - så er problemet med manglende likviditet ikke helt så stor, med mindre du bestiller lige inden faktureringsdatoen.
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  6. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Naturligvis ;) Og helst også med SAS-branded kreditkort. Man kan jo lige så godt samle de point op også :D
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side