Velkommen til SAS Dreams

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Henrik Olsen, 11/11/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    SAS Dreams er et nyt tiltag som SAS nu kommer med. Det er for deres EuroBonus medlemmer, og det giver en mulighed for at prøve noget nyt og ofte ganske specielt. Du kan se mere til SAS Dreams på den nye hjemmeside, som SAS er ved at lancere her. Siderne er indtil videre i BETA-udgave… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Kenneth K og clager "Synes godt om" dette.
  2. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Spændende tiltag, glæder mig til når der kommer lidt mere kød på og priser!
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det gør jeg også, men baseret på prisen for champagneturen, så bliver det ikke i den billige ende.
     
    Kenneth K, Henry og clager "Synes godt om dette"
  4. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Ahh nej, den var vist også betalt. Lurer lidt på den Napa tur de har annonceret de vil lave!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Tror du ikke du har bedre muligheder selv for at planlægge og få adgang til tingene?
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  6. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Mon ikke ;), jeg er bare nysgerrig hvad de kommer op med.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Baadsgaard

    Baadsgaard VIP medlem

    Beskeder:
    1,212
    "Synes godt om" modtaget:
    4,497
    Point:
    113
    Der er nu kommet et par ture ind og ligge, hvis man logger på gold.flysas.com
    Ingen priser, men ok detaljeret program
     
    Henry, Kristian, Claus Heine og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    IMG_3391.PNG
    Der er priser for Diamond

    Her til Marathon på den kinesiske mur.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det er dælme mange penge at bruge på at løbe på en mur - de der 42km plus de løse er langt nok i forvejen og så på den mur der.... respekt kan jeg bare sige :)
     
    Henry, Kenneth K, Baadsgaard og 2 andre "Synes godt om" dette.
  10. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,098
    "Synes godt om" modtaget:
    4,319
    Point:
    113
    Interessant med hockey turen, ser ikke ud til at de vil have de danske kunder med:

    Oslo guests:

    - 11.00 Departure from Oslo with direct flight to Newark Liberty International Airport.

    - 13.25 Arrival at Newark. Customs and luggage clearance.

    Stockholm guests:
    - 12.20 Departure from Stockholm with direct flight to Newark Liberty International Airport.

    - 15.15 Arrival at Newark. Customs and luggage clearance.

    .....
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. Oletjala

    Oletjala VIP medlem

    Beskeder:
    246
    "Synes godt om" modtaget:
    835
    Point:
    93
    Med fare for latterliggørelse: Det virker for mig som om SAS har en lidt skæv opfattelse af deres kernekunder. Når man ser tiltag som fx SAS Dreams, Champagne-ture, Concierge Service eller tilbud om et rasende dyrt ophold på Grand Hotel i Stockholm, så virker det som om, at størstedelen af diamant-kunderne er højtbetalte små-kendisser, der ikke har andet at give sig til, end at spille golf under fjerne himmelstrøg, drikke møgdyr champagne i ekstravagante omgivelser eller flyve på business class over hele kloden betalt af dem selv.

    Jeg må bare sige - jeg er diamant, og jeg falder ikke ind under denne gruppe - og jeg synes, at disse såkaldte "eksklusive" tilbud er milevidt fra, hvad jeg som loyal SAS-kunde synes er attraktivt for mig. Jeg er bare en lille tissemyre med kone og tre børn i provinsen, to biler og en enkelt carport. Jeg rejser ofte. Og jeg tror ikke, jeg er ene om at være sådan.

    Jeg kunne godt tænke mig, at SAS havde andre og bedre tilbud rettet til fx diamanter, som er mere i tråd med det, jeg synes er fedt: Flere Legoland-ophold, flere rejsetilbud til billigere priser eller billige point, flere courtesy upgrades, flere målrettede initiativer om at komme om bag muren på SAS eller en lufthavn som CPH, cockpit ture etc.

    Er jeg den eneste, der har det sådan?
     
    Senest redigeret: 25/11/16
    Bekgaard, Nielspg, Flyvefisken og 10 andre "Synes godt om" dette.
  12. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Godt indlæg, jeg er også diamant medlem og føler heller ikke rigtigt jeg er målgruppen.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,400
    "Synes godt om" modtaget:
    12,806
    Point:
    113
    Helt enig.

    Det er jo lige før, at jeg får bedre tilbud på mit månedskort til bybusserne i Århus end jeg gør på mit SAS diamant-kort.

    Jeg har tænkt lidt over, hvad ordet "Eksklusivt" betyder, og må konkludere, at det ikke har betydningen "udsøgt til mig", måske mere "top luksus, hunde dyrt og langt over mit niveau". Og målgruppen ser ud til at være det rige segment, der er på vej væk fra SAS for i stedet for at benytte privatfly.

    Jeg er såmænd bare en bondeknold, der må konstatere, at disse "events" ligger milevidt fra den eksklusivitet jeg ellers oplever i de såkaldte tilbud jeg benytter: En overfyldte og nedslidt lounge i CPH med et særdeles skrabet udbud af madvarer. Og rejser jeg på plus, må jeg sidde klemt og gnide lår med en vildt-fremmed sidemand (Lufthansa kan da finde ud af, at give et frit sæde ved siden af kunder med guldkort - selv på økonomi).

    Jeg kunne såmænd blot ønske mig, at min rejse bliver lidt mere behagelig og lidt mindre stressende - og gerne nogle aktiviteter for en almindelig middelklasse familie, som bor i almindelig lejlighed/parcelhus.
     
    tbh, Ali Taran, Baadsgaard og 3 andre "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Jeg er HELT på linie med dig og som "Diamant" rejser man meget alligevel, så det er måske ikke ENDNU flere rejser man eftersøger, men ting man gør med familien, som du nævner, Legoland, Lalandia, Tivoli, ud at spise eller et aonnement på hvad ved jeg (Netflix etc) og selvfølgelig Courtesy upgrades står i større værdi end alt andet! - fuldstændig enig med dig @Oletjala
     
    Kenneth K, Henry, Ali Taran og 1 anden person "Synes godt om dette".
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  16. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Det ser ud som om SAS kun regner med norske og svenske gæster til hockey eventen. Der er kun afgang fra Oslo og Stockholm, ikke fra København......
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  17. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hvis vi nu skal være helt ærlige er de nok bare realistister...
     
    Peter Krogh Frausing, Baadsgaard, Kenneth K og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Jeg har faktisk spurgt SAS om dette og hvorfor København ikke er en del af programmet. Især fordi at Marathon turen kun beskriver København som afgangssted. Man skulle jo tro at til denne pris at det var ligegyldigt hvor man startede.
     
    Kenneth K og Henry "Synes godt om" dette.
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Henry, Henrik Olsen, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  20. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Er det rigtigt forstået at det koster 1.000 DKK + 10.000 point mere for at sidde i plus i stedet for go på CPH-BHX r/t? Ha, ha, ha. Med den prisforskel tror jeg lige jeg har råd til at købe en sandwich til min gratis smoothie som diamant... :)
     
    Henry, Henrik Olsen, Schwert og 3 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side