VIND en rejse til Seattle og San Francisco med SAS og Bonusfeber.dk

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 26/3/14.

1. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    "Synes godt om" modtaget:
    2,210
    Point:
    113
    Vind en rejse for 2 til Seattle og San Fransisco med SAS og Bonusfeber.dk, hvor du får VIP-adgang til dette års Freddie Awards, der i år afholdes på Museum of Flights. En helt unik mulighed for at komme tæt på topcheferne ved – hvad man vel kan omtale som “Flybranchens Oscar-uddeling”.
    Alt du skal gøre for at deltage er at tilmelde dig vores nyhedsbrev samt give en kort forklaring på hvorfor det netop er dig der skal vinde rejsen.
    Dette er chancen for en “once in a lifetime” oplevelse, hvor du kommer til at sidde til bords med SAS EuroBonus-chefen samt repræsentanter for Bonusfeber.dk. Du overværer prisuddelingen, som hele flybranchen venter spændt på at se resultatet af – og som en ekstra bonus får du mulighed for at opleve Seattle og San Fransisco i nogle dage.
    Du flyver med SAS direkterute fra København til San Fransisco, som er en let adgang til hele den amerikanske vestkyst, og videre derfra til Seattle. Du bor på lækre Marriott hoteller i begge byer.
    Skynd dig at deltage ved at tilmelde dig her
    Husk også at afgive din stemme i årets Freddie Awards. Stem her

Read the whole post here.

jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,005
    2,060
    Point:
    113
    Hmmmm - nå her er min "avart" da rigtig ;);) (Homer :confused::confused::confused:) he he

/schwert

tommy777 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,181
    6,193
    Point:
    113
    Et lille scoop at vi har fået denne mulighed så det glæder vi os rigtigt meget til at følge at sende nogle afsted til USA og deltage i dette arrangement.

Jeg har deltaget et par gange før og det er et rigtigt amerikansk award show :)

Hilsen
    Henrik

jefi99 og tommy777 "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,181
    6,193
    Point:
    113
    Hej Mary, Ja - Det er blot at melde sig til konkurrencen og så håbe på at være den heldige :) Hilsen Henrik Olsen Redaktør på Bonusfeber

5. Henrik Olsen

Beskeder:
    4,181
    6,193
    Point:
    113
    Hej Oskar, I hvert nyhedsbrev er der et link hvor man hurtigt kan afmelde sig og derved stoppe med at få informationer fra Bonusfeber. Dog fravælger man sig også muligheden for at deltage i konkurrencen om de 2 billetter til USA og andre fremtidige. Som jeg skrev i den mail du skrev så kan du også blot skrive til os om du vil afmeldes med det samme og så klarer vi dette hurtigt. Hilsen Henrik Olsen Redaktør på Bonusfeber

6. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen VIP medlem

Beskeder:
    1,910
    2,210
    Point:
    113
    Vinderen af konkurrencen blev:

Odd Ivar Jørgensen

Vi siger tillykke med præmien til ham og ikke mindst tusind tak til alle som deltog i konkurrence.

Stay tuned - der kommer mange flere flotte konkurrencer her på Bonusfeber.dk :)

Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

jefi99 Titanium VIP Member

Beskeder:
    2,584
    5,191
    Point:
    113
    Der må være sket en fejl. Jeg havde jo allerede pakket kufferten til SEA! :eek:

Schwert, Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  8. Schwert

Schwert Grumpy old men RULES!!!

Beskeder:
    1,005
    2,060
    Point:
    113
    Ak ja, ak ja - og jeg har tømt jefi99's kuffert og er selv kravlet ned i den :(:(:(

Øhhhh - "knock knock" - nogen der lige gider lukke mig ud igen? :confused::confused::confused:

/Schwert

Henrik Olsen, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"

Del denne side