VorneSitzen.de

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af Kristian, 24/2/14.

1. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    "Synes godt om" modtaget:
    8,942
    Point:
    113
    Ved ikke om i kender dem her, men tit har de nogle fornuftige tilbud (ud fra Tyskland, Østrig og Schweiz)..

http://www.vornesitzen.de/

Dagens deal er:

"Achtung Alpenrepubliken: Nur heute und morgen buchbar!!! Austrian überrascht für Abflüge ab 01. März bis 30. April ab Wien und der Schweiz mit einem Super Sale zu ein paar Top-Destinationen, z.B. nach Dubai € 1.079,- oder Bangkok € 1.239,- in der Business Class ab/bis Zürich, p.P. zzgl. Kreditkartengebühr € 18,-. Weitere Ziele sind Delhi und Peking (nur ab der Schweiz). Wegen des begrenzten Platzangebots empfehlen wir eine telefonische Buchung bei unserem Reservierungsteam, Tel. 08 31 - 540 25 0. Alle Preise in Kürze auf.."

Kender i eller bruger i andre sites?

Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Bizflyer

Bizflyer Aktivt medlem

Beskeder:
    175
    165
    Point:
    43
    Vornesitzen selger kun reiser som starter i Tyskland. Men fordelen er at når de reklamerer med nye tilbud, så er det tit at samme/ tilsvarende tilbud også findes fra Danmark og Norge. Det er verdt å sjekke det i allefall.

3. Kristian

Kristian VIP medlem

Beskeder:
    4,875
    8,942
    Point:
    113
    Ja, jeg noterede mig, at det kun er udfra de lande der startes fra, men jeg har så ikke set, at du kan komme til f.eks. Bangkok for 9.500kr på Business via Wien/Zürich...

@Bizflyer - bruger eller kender du andre sites?

4. Bizflyer

Bizflyer Aktivt medlem

Beskeder:
    175
    165
    Point:
    43
    Yess! Bonusfeber.dk / bonusfeber.no :D:D:D:D

Pluss diverse flyforum som flyprat.no, milepoint, flyertalk. I tillegg melder jeg mig til flyselskabernes nyhedsbrev for at følge med på om der er nogle gode tilbud.

Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,216
    6,265
    Point:
    113
    Dertil er Facebook og Twitter blevet meget gode steder at holde sig orienteret på news omkring tilbud.

Jeg har fx. et par forskellige Twitter konti - den ene af dem er kun til feeds omkring tilbud på fly og hotel virksomheder.

6. Nicki Lolk Sørensen

Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

Beskeder:
    1,784
    2,982
    Point:
    113
    Kan vi måske få listen over relevante Twitter-feeds?

7. Henrik Olsen

Henrik Olsen co-founder Redaktør

Beskeder:
    4,216
    6,265
    Point:
    113
    Den må jeg lige arbejde på og trække ud - generelt er det alle de selskaber jeg kigger på... Så en del - jeg prøver at lave en liste :)

Del denne side