Vueling på AMS-CPH

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Erobran, 20/1/22.

  1. Erobran

    Erobran VIP medlem

    Beskeder:
    138
    "Synes godt om" modtaget:
    413
    Point:
    63
    Ifølge Vueling.com har jeg set at selskabet går ind på CPH-AMS. derved vil der blive fløjet på ruten mellem 5 forskellige operatører. (SAS, KLM, Vueling, Norwegian, easyJet)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. Flyvefisken

    Flyvefisken VIP medlem

    Beskeder:
    70
    "Synes godt om" modtaget:
    293
    Point:
    53
    Det var da sært så mange slots de har at smide rundt med nede i Schiphol. Bortset for det, er KLM jo interessant på rigtig mange destinationer f.eks caribien. Jeg kunne godt snart bruge lidt sol og varme.
     
    Nielspg og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,195
    "Synes godt om" modtaget:
    3,962
    Point:
    113
    Det er også en af de lufthavne hvor man ofte føler man lige så godt kunne have kørt - man ruller og ruller og ruller. Min personlige "hade-lufthavn" i Europa. Nok mest fordi jeg ofte er med kl 06.00 maskinen fra CPH - og hvis skal videre til USA, så er deres US security screening noget af det mest uvenlige og arrogante jeg oplever. Det får TSA til at virke som det ultimative concierge oplevelse
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Erwin Lansing

    Erwin Lansing Skribent

    Beskeder:
    2,182
    "Synes godt om" modtaget:
    6,443
    Point:
    113
    KLM (og AF i Paris) har I flere år i træk være tvunget til at afgive slots pga. deres dominans i deres resp. lufthavne. Det giver jo mulighed for nye spillere, selvom jeg nok ville argumentere for, at 5 spillere på rute næppe giver meget mening. Tænker i hvert fald ikke, at KLM tjener mest på point-to-point lige der.
     
    Flyvefisken, Nielspg og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side