OPDATERING: Som det er lige nu, så har de 5 heldige bekræftede deres deltagelse. Dertil har jeg fået oplyst at der lige nu ikke er flere pladser at hente. Så skulle der komme en ændring, så skriver jeg straks om det. Men lige nu har vi kun de 5 pladser. Som skrevet tidligere ved jeg ikke hvordan FinalCall uddeler deres 5 pladser, men gør de det åbent og med lodtrækning, så kunne der være en mulighed ad den vej.
Er der nogen der tager bil, som kunne lokkes til at give et lift enten fra lufthavnen eller et sted i København?
Håber der kommer en masse gode billeder fra arrangementet nu hvor arbejdet for mit vedkommende kalder
OPDATERING: Gode nyheder for de 3 næste på venteliste. Singapore Airlines kom i eftermiddag retur og sagde at vi kunne få 3 pladser mere. Så hermed kan følgende også deltage: @jespersm @Baadsgaard @DanielBahn I tre bedes overføre de 400,- kroner via MobilePay til mig på 30201815 hurtigst muligt.
Det er mega øv for mig, men må simpelthen give pladsen videre til @Ulrik. Har fået lavet aftaler der ikke kan ændres igen Ser frem til næste arrangement dog!
Det er jeg skisme ked af :-( Så ignorer blot den besked jeg lige har sendt til dig. @Ulrik - så er pladsen din og samme for dig - venligst overfør 400,- kroner til mig via MobilePay på 30201815 for at bekræfte din plads.
OBS på tiden! Jeg har fået at vide at vi skal mødes klokken 16:45 og det slutter cirka 19:45 (så 45 minutter senere end først udmeldt).
Jeg er også ked af at jeg må takke nej. Jeg er røget på pludselig opstået tur til Girona og når lige akkurat ikke hjem til arrangementet. Beklager
Hvis der er nogle som mangler et lift fra selve lufthavnen, så henter jeg @Baadsgaard kl 16:30 ved T2's Kiss & Fly. Blot for en note - der er ikke noget kiss & fly i dag Jeg har en enkelt plads til rådighed.