Eurobonus Shopping-kampagner

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af RasmusH, 26/9/17.

  1. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,234
    "Synes godt om" modtaget:
    4,094
    Point:
    113
    Har lige erfaret de er med - men kan ikke finde dem i oversigten. Men der gled lige godt 1000 point ind på kontoen fra HWL :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    77
    "Synes godt om" modtaget:
    171
    Point:
    33
    Det ser ud til at en af de kæder der gav flest point - Beck og Jørgensen - nu også er væk fra listen over butikker der giver Eurobonus.
     
  3. danielstrandby

    danielstrandby VIP medlem

    Beskeder:
    237
    "Synes godt om" modtaget:
    970
    Point:
    93
    Jeg genopliver denne tråd, da der lader til at være 1000 gratis ekstrapoint at hente ugen ud ved at tilmelde sig en gratis prøveperiode på Bog & Idés lydbogsstreamingtjeneste: https://onlineshopping.flysas.com/en-DK/shops/bog-ide-app/01896312-71ba-7371-8d8b-b302b952b941. Husk at framelde jer abonnementet igen, hvis det I ikke synes det er 89 kr/måned værd efter prøveperioden;)

    Edit: Hvis man er meget glad for lydbøger, så er der tilsyneladende også varierende mængder EB-point at hente gennem SAS Online Shopping ved prøveperioder hos BookBeat, NextStory, Mofibo og Podimo
     
    Senest redigeret: 18/4/24
    henrik.kristiansen, HenrikM, jespersm og 5 andre "Synes godt om" dette.
  4. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    108
    Point:
    43
    Tak! Har jeg prøvet. Virker altid lidt som et lotteri om hvorvidt det virker, det er jo ikke sådan at man indtaster sit EB nummer eller får en kvittering eller noget. Nu ser vi…
     
    danielstrandby og Henry "Synes godt om" dette.
  5. jacobb

    jacobb Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    108
    Point:
    43
    Nåh jeg tager mine ord i mig igen, modtog en kvittering fra Eurobonus shop at de har registreret mit køb :)
     
    danielstrandby og Henry "Synes godt om" dette.
  6. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    77
    "Synes godt om" modtaget:
    171
    Point:
    33
    Er der andre der oplever en markant nedgang i butikker og restauranter der ikke længere giver Eurobonus ? Eller er det bare i mit område vi er uheldige ?
     
    OscarOP og Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    Det synes jeg også. Jeg har faktisk også lige oplevet at et par af de restauranter, jeg bruger i Aarhus ikke længere giver point. Men de står stadig på listen. Og dumme jeg syntes jo ikke, jeg skulle have en kvittering. Så nu kan jeg ikke engang efterregistrere.
     
    CHIP, NielsC og Nj4220 "Synes godt om dette"
  8. OscarOP

    OscarOP Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    10
    Point:
    3
    Hvilket område er det?
    Jeg oplever det samme i hovedstadsområdet
     
    NielsC og Henry "Synes godt om" dette.
  9. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    77
    "Synes godt om" modtaget:
    171
    Point:
    33
    Det er i Østjylland, og jeg ser nedgangen i både Kolding, Fredericia, Vejle, Horsens og som Henry også nævner i Århus. Og rigtigt man kan ikke regne med hvad der står om hvem der deltager - der er fejl der har været der i flere år, og stadig ikke er rettet.
     
    OscarOP og Henry "Synes godt om" dette.
  10. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    Blot for at give et par eksempler fra Aarhus:
    • Cafe Lava ved åen i Aarhus: Her skulle man få 100 point for hver 100 kroner. Sidste gang brugte jeg en god slat penge på brunch for nevøen og hans familie. Men der kom ikke point. Bad jeg om kvittering? Nej da, for før i tiden fik jeg altid point derfra. Det er nok 6 uger siden.
    • Restaurant Prezzemolo. Jægergårdsgade i Arhus. 50 point for hver 100 kroner. En fin lille restaurant - men jeg fik ikke point. Det er 5 uger siden. Og da det var rent privat, så bad jeg ikke om kvittering
    • Schweizerbageriet, Bruunsgade, Aarhus. Jeg får altid mine 75 point for hver 100 kroner. Også når alle andre svigter.
    • ChasE vinhandel. Her fik jeg tidligere 100 point for hver 100 kroner. Men de er nu røget af listen. Det opdagede jeg ved, at de ventede point udeblev.
    Disse point er vigtige for mig - for jeg skal tjene over 200.000 point hvert år for at komme på det øverste fly premium niveau på mit mastercard.
     
    NielsC, T4L, CHIP og 2 andre "Synes godt om" dette.
  11. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    726
    "Synes godt om" modtaget:
    1,275
    Point:
    93
    Kan du ikke bare indsende transaktionskvitteringen fra din netbank? Hvis du har betalt med dit SAS MasterCard eller et kort som er tilknyttet eurobonus shopping, så burde de kunne se at transaktionen er foretaget fra butikkens terminal.
     
  12. NielsC

    NielsC Aktivt medlem

    Beskeder:
    77
    "Synes godt om" modtaget:
    171
    Point:
    33
    Så må vi håbe at dem der handler i Bruunsgade fortsat kan sige "at bageren og slagteren (Slagterriget hedder det vist) betaler vore flyrejser," som jeg gennem nogle år har hørt de siger.
    Og så må vi håbe der kommer noget tilgang af "Eurobonusleverandører" istedet for afgang. Der har tidligere været et sted man kunne komme med emner, som jeg for nogle år siden har benyttet med forslag, men aldrig hørt noget, så jeg ved ikke om man har forsøgt sig hos de foreslåede emner.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,516
    "Synes godt om" modtaget:
    13,026
    Point:
    113
    Det kan jeg da forsøge.
     

Del denne side