Jeg har efterhaanden mistet al *A status, og er derved kommet ind i en "korridor", hvor jeg naermest desperat forsoeger at flyve til/fra DK med OW eller Skyteam. Saa put mig venligst paa din kandidatliste, Henry...
Du er nummer 2 på listen (jeg har allerede fået en henvendelse). Men måske er der andre, der har mulighed for at give dig guldkortet før august?
Hej alle! Et long shot, men måske der er en venlig sjæl herinde, der ligger inde med et guldkort, som de kunne tænke sig at give videre? Naturligvis mod kompensation Kortet har interesse, da jeg er begyndt at have en del rejseaktivitet med arbejdet. Det er særligt mulighed for fast track, lounge-adgang og wi-fi ombord, der kunne kunne være en stor hjælp i forhold til at 'minimere' spildtid, som ellers kunne bruges på arbejdsopgaver. Desværre er jeg ikke nået højere end sølv i de sidste kvalifikationsrunder. Vh. Emil
Et hurtigt spørgsmå: Kører SAS statusmatch lige for tiden? I givet fald vil dette måske løse manges problemer med at få guldkort.
Hvis nogen ligger inde med et sølvkort de gerne vil af med, så har jeg lige booket en dum og fjollet tur (se tråden 1 Mio EB Point) og kunne godt bruge lidt priority undervejs! (Eller selvfølgelig et guldkort, men kan ikke kvittere med meget andet end en rejseberetning )
Hvis nogen ligger inde med et sølvkort de ikke skal bruge, ville jeg være meget glad for at modtage det. Har et par fly i bogen med SAS, og min kæreste er ikke glad for, at hun ikke må have produkter med i håndbagagen
Skulle nogen ligge inde med et guldkort, der kan foræres, er jeg meget interesseret. Naturligvis mod kompensation Send gerne DM