Søger et guldkort. Skal flyve til/fra Afrika 3 gange næste år (første tur 2 januar), samt til Norge og England 10-15 gange. I år var et kedeligt år på rejsefronten med blot 2 rejser til Afrika og 6 ture til Norge, så optjener forhåbenligt selv min status næste år. Kvitterer med 1.000kr hvis nogle kan gifte et guldkort (Alternativt fik jeg link af Henry, hvor man kan tilkøbe SkyTeam status for 170€. Any takers?
Jeg skal for en god ordens skyld understrege, at det er statusmatch til Kenya Airways, hvor man kan matche status fra andre flyselskaber og hoteller. Den sidste mulighed kan mange formentlig benytte. Jeg sender gerne link, hvis nogen har brug for det. Og bare for en god ordens skyld: Jeg får ingen provision for det.
Jeg har selv haft matchet til KQ/Asante Rewards platinum, da de blev splittet fra flying blue. Jeg tror det er blevet bedre, og fordelene nu virker på f.eks. Delta, men vær opmærksom på at SkyTeam stadig skriver at man ikke nødvendigvis møder fuld anerkendelse af skyteam elite plus fra KQ hos alle selskaber: https://www.skyteam.com/en/frequent-flyers/
Guldkort søges.... Hvis der er en der gerne vil afsætte et guldkort, så send meget gerne en DM Nyt job, og øget rejseaktivitet, så vil gerne tilbage på Guld