Forslag til hotel i Chicago

Poster i 'HOTEL OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af obs, 20/8/16.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Håndbagage!!! den slags fin kulinarisk kogekunst skal ikke pakkes ned sammen med jeres beskidte skitøj. både @Henrik Olsen og @Kristian har haft popcorn med hjem før under ordnede forhold. Time to step up!
     
    Schwert, Kristian og Henry "Synes godt om dette"
  2. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Du tænker ikke lige de skal pakkes ned mellem det brugte skitøj? :cool: Så er det godt, jeg lige har erhvervet mig en ny håndbaggage trolley i Bangkok, mon den er god nok til Hr. @jakobv84?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  3. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Godt tip, tak. Vi er på sparetur denne gang! Er det også tæt på shopping? (og hvilken shopping).
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @SophieHendriksen

    Mener du går udenfor og ovre på den anden side er der en Starbucks, det er til venstre for hotellet.. på det hjørne er der en indgang til en "NordStröms", tag rulletrappen op og gå igennem og du kommer op til hovedgaden i Chicago Downtown, der er alle butikker.. - til venstre et par hundrede meter ligger Sears Tower

    Hvis du går til højre, kommer du over broen/floden skal i gå lidt til højre og der er en masse butikker også, Macy's blandt andet, jeg selv har købt Redken i den her butik der: http://www.ulta.com/

    Det er også derovre der "Cloudgate"...
     
    Ali Taran og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side